Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moon havaannu etten ole jäänyt paljosta paitsi vaikka en telkkaria juuri katsokaan, koska ohjelmien taso on tämä;onko heeseeke havaannu, että on tullut uusi telvisiokanava ja sieltä tuli eilen, ja tänäänkin dartsia: yhdeksältä
aika koukuttava telvisiolaji oli sekin
Niin siis puhutteko nyt tuosta ässästä jossa 3.4 moottori?Itse panostaisin vähintään ässä malliin, sekä tehot, että muistelen, huom MUISTELEN että 2,7l koneessa oli joku potentiaalinen katastrofin paikka mitä 2,9l (tai mikä se 981 version ässäkone nyt olikaan) koneessa ei kai ollut. Toki nämä on näitä että kaikki räjähtää ja on pilalla, mutta jostain rennlistiltä tms muistan juttuja lukeneeni.
Se on todennäköisesti Lissulla se materiaali.Ystävä on laitattanut monta vuotta räpsyripsiä ja oli nyt päässyt ko firman mainokseen. Oikein kaunis kuva.
Onkohan minun tähystyskuvamateriaali jossakin kolonoskopiamainoksessa![]()
En muista 987.2 (linkin auto) 3,4l riskeistä, muistelen vaan että 981 (nettiauton linkin auto) 2,7l oli ehkä jotain riskaabelia. Ja niissä alkupään 987.1 3,4 tais olla sitä ims riskiä... e: 981 oli jotain vesipumppujuttuja vissiinNiin siis puhutteko nyt tuosta ässästä jossa 3.4 moottori?
En muista 987.2 (linkin auto) 3,4l riskeistä, muistelen vaan että 981 (nettiauton linkin auto) 2,7l oli ehkä jotain riskaabelia. Ja niissä alkupään 987.1 3,4 tais olla sitä ims riskiä...
No perkele.En tiedä yhtään nyt mitä kysytään, mutta kokeile vaikka sitä juhlamokkaa puruina.
No perkele.
Jos kahvipavut imee kissasta rasvaa itseensä niin imisikö ne minustakin?
Varmaan tehoaisi just siihen kriittiseen sisäelin rasvaan!
Viina näyttää tien
Tjaa...Tarkistusguugletuksen (redditin selaamisen jälkeen) 987.2 pitäisi olla kai ongelmaton 3,4l koneeltaan (ims jutut).
987.1 koneet (millä minä ajoin 60tkm) on kai teoriassa ims riskikoneita. Samoinkuin saman ajan 911sten koneet.