Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

alain.webp

Lisätään vielä rööki suuhun ni tutkimukset sujuu paremmin, Gauloises luonnollisesti.

Negative. Ensimmäisen sukupolven ML on tuttu, vaikka en sellaista romua ole ikinä onneksi omistanut. Jenkkimarkkinoille tehty kertakäyttöpaska, jota ei todellakaan ole suunniteltu kestämään. Tai huollettavaksi.

Olin kuvitellut että mersu olisi ottanut tuosta katastrofista opikseen mutta ei todellakaan. Omistamani malli on koottu Stuttgartissa ennen kokoonpanon alkamista Uudessakaupungissa. Ei varmaan antaa lisävihjeitä.

Automaailma on toki muutoinkin jo täysin pilalla ja mihinkään ei voi enää luottaa. Esimeheni Land Cruiserista meni pyöränlaakereita alle 250tkm. Laakerivalmistajan TJ on toivottavasti tehnyt seppukun.
Alkoi ihan jälkikäteen harmittaa että oletin teidän sekaantuneen ml meceen.
Sylvillähän ne hullun paperit on.

”but surely everything you know about life is screaming at you: this case is officially screwed!

To solve it, we need an unshaven, overweight, washed-out detective who's in the middle of divorce. A functioning alcoholic who the rest of the department hates.Never gonna crack it with a detective who wears an actual fedora unironically.”

No eihän tässä tartte laittaa ku avioero vireille!

Masa-kissan kynsihuollossa tapahtui eilen onnettomuus: yhdestä kynnestä pisaroi verta 🙀 Olin järkyttynyt kuinka tämä on mahdollista, sillä leikkaan aina vain pikkuisen kärkeä pois. Onneksi paikalla oli lääketieteellisen koulutuksen saanut henkilö, joka kylmän viileästi tutki tapahtunutta. Selvisi, että leikkauskohta oli kynnen kärkiosassa, mutta jostain syystä kynsi oli murtunut irti ylempää. Kauheaa. Masa-kissa ei itse reagoinut tapahtumaan eikä tutkimuksen aikana tai sen jälkeen osoittanut kivun merkkejä.

Peruutin tilaamani Medi-Helin sekä Kysiin tekemäni hälytyksen suuronnettomuudesta.

Olen vieläkin hieman traumatisoitunut tapahtuneesta.

Miksi mun IG reelsit lukee pakkista. Aina tyrkyttää jotain mitä ei varmasti itselläni ole algoritmissa, kuten mese.

Minulle myös tullut viimepäivinä raakasti mustien amg mersujen reellssejä

mutta! ei cl mallista vaan cls!

eikö ne oli täysin eri autoja, näin Minä olen aina ajatellut

cl oli ennen ässän coupe, mutta nykyään ässästä on coupe niin cl mallia ei ole enää lainkaan

näin Minä olen ajatellut

cls sitten on aivam oma tuotteensa

eikö ne oli täysin eri autoja, näin Minä olen aina ajatellut

cl oli ennen ässän coupe, mutta nykyään ässästä on coupe niin cl mallia ei ole enää lainkaan

näin Minä olen ajatelluta

cls sitten on aivam oma tuotteensa
Sylvi ei muuten tajunnut tuosta taas mitään.

Mutta affirmative.

ehkä pitäisi laittaa valokuvaesimerkit niin osaisi vastata aukeaisiko sakset

Back
Ylös Bottom