Laardi
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkoi ihan jälkikäteen harmittaa että oletin teidän sekaantuneen ml meceen.Negative. Ensimmäisen sukupolven ML on tuttu, vaikka en sellaista romua ole ikinä onneksi omistanut. Jenkkimarkkinoille tehty kertakäyttöpaska, jota ei todellakaan ole suunniteltu kestämään. Tai huollettavaksi.
Olin kuvitellut että mersu olisi ottanut tuosta katastrofista opikseen mutta ei todellakaan. Omistamani malli on koottu Stuttgartissa ennen kokoonpanon alkamista Uudessakaupungissa. Ei varmaan antaa lisävihjeitä.
Automaailma on toki muutoinkin jo täysin pilalla ja mihinkään ei voi enää luottaa. Esimeheni Land Cruiserista meni pyöränlaakereita alle 250tkm. Laakerivalmistajan TJ on toivottavasti tehnyt seppukun.
Miksi mun IG reelsit lukee pakkista. Aina tyrkyttää jotain mitä ei varmasti itselläni ole algoritmissa, kuten mese.
Suurin osa on noita neliovisia lestadiolaismalleja, coupet vähemmistössä.Minulle myös tullut viimepäivinä raakasti mustien amg mersujen reellssejä
mutta! ei cl mallista vaan cls!
eikö ne oli täysin eri autoja, näin Minä olen aina ajatellut
Sylvi ei muuten tajunnut tuosta taas mitään.eikö ne oli täysin eri autoja, näin Minä olen aina ajatellut
cl oli ennen ässän coupe, mutta nykyään ässästä on coupe niin cl mallia ei ole enää lainkaan
näin Minä olen ajatelluta
cls sitten on aivam oma tuotteensa
Sylvi ei muuten tajunnut tuosta taas mitään.
Whatsappiin tuli alkuviikosta viikonloppua koskeva viesti joka kuului seuraavasti "Hyökkään kimppuusi ja syön sinut"ehkä pitäisi laittaa valokuvaesimerkit niin osaisi vastata aukeaisiko sakset