Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvoisa offari, tarvisin taas apuja. Oon hetken aikaa yrittänyt tehdä salilla leuanvetoja siinä avustetussa laitteessa. Mutta en kehity siinä. Miten kehittää leuanvetoa? Tai ylipäätään lapojen liikkuvuutta ja toimintaa? Vai rupeanko vaan vetää leukoja kaksi kertaa viikossa?

Yks kerta viikossa on aika harvoin, kaks kertaa viikossa olis paljon parempi. Mieluummin enempi sarjoja ja toisto pari varaa sarjoihin, että voit parantaa seuraavassa treenissä. Lapoja voi aktivoida niillä kädet suorina vedoillla, missä liikutellaan vaan lapoja, eli se leuan alotusvaihe. Ensin lapatuki alkuun ja sitten veto. Ihan alas veltoksi ei tartte valahtaa joka toiston välillä vaan pitää sitä tukea jonkun verran. Ja haukkaa kannattaa treenata tueksi. Koklaa vähän tavallista tankoakin kumpparin kanssa tai vastustele negatiivista yms.

Ei tuo nyt hyvältä kuulosta. Savumerkkejä nähdään varmasti, sekä autoista että kuljettajien korvista.

image.webp

Ei tuo nyt hyvältä kuulosta. Savumerkkejä nähdään varmasti, sekä autoista että kuljettajien korvista.

Kannattaisi vaan panostaa siihen...mikä se olisi suomeksi, kestävän kehityksen polttoaineeseen ja jättää akkuhömpötykset poies.

Arvoisa offari, tarvisin taas apuja. Oon hetken aikaa yrittänyt tehdä salilla leuanvetoja siinä avustetussa laitteessa. Mutta en kehity siinä. Miten kehittää leuanvetoa? Tai ylipäätään lapojen liikkuvuutta ja toimintaa? Vai rupeanko vaan vetää leukoja kaksi kertaa viikossa?

Mun mielestäni se avustettu härveli ei ole ehkä ideaali leanvedon opetteluun. Paremman tuntuman saat, jos pystyt ottamaan kuminauhan kanssa "oikeita" leukoja. Ja kuten maltsu tuolla jo mainitsi, niin niitä negatiivisia. Hyppäät ylös tankoon ja laskeudut alas ala-asentoon niin hitaasti kuin voit.

Kannattaisi vaan panostaa siihen...mikä se olisi suomeksi, kestävän kehityksen polttoaineeseen ja jättää akkuhömpötykset poies.
Jep. Kuten myös autotellisuudessa ja siihen liittyvässä poliitikassa. Erityisesti eurooppalaisten lasien läpi katsottuna vallitsevassa tilanteessa.

Mun mielestäni se avustettu härveli ei ole ehkä ideaali leanvedon opetteluun. Paremman tuntuman saat, jos pystyt ottamaan kuminauhan kanssa "oikeita" leukoja. Ja kuten maltsu tuolla jo mainitsi, niin niitä negatiivisia. Hyppäät ylös tankoon ja laskeudut alas ala-asentoon niin hitaasti kuin voit.
Mä en ehkä kehtaa tehdä sitä salilla tangolla 🙈

Myös mentaali puolelta voi saada pieniä apuja. Itse esimerkiksi hyödyin ajatuksesta että en yritä vetää leukaa tangon päälle, vaan tavallaan ajattelen että "vedän kyynärpäitä kohti maata" niin sain selän mukaan paremmin. Henkimaailman juttuja mutta itselle toiminut monessakin liikkeessä eri "ajatusleikit".

Ei myöskään kannata vetää selkää ja käsiä ihan tukkeeseen kovalla treenillä ja sitten "lopuksi koitan pari leukaa", melkee mieluummin siinä alkulämpöjen lomassa käydä vähän katsomassa ensinäkin kumpi ote tuntuu paremmalta. Itse suosin myötäotetta ja hiukan muotoiltuja tankoja. Jos salilla on vain tikkusuora tanko niin siinä vastaote toimii itselleni paremmin.

Kun sattuu jotain ikävää ja naapureita haastatellaan, niin aina kummastellaan kun "on tämä niin rauhallinen talo/alue että eihän täällä voi tuollaista tapahtua". Niin no. Siellä seinien sisällä voi tapahtua mitä tahansa ja missä tahansa. Olisikin helppoa, jos kaikki väkivalta tapahtuisi paikoissa, joissa on rähinää ja räiskettä, ja tekijätkin olisivat jotenkin ulkonäöltään poikkeavia, selviä kriminaaleja.

aiheeseen, :worship: , liittyen

:eek:

View: https://www.youtube.com/watch?v=s18MNKgNYtg&list=RDs18MNKgNYtg&start_radio=1

173.png

175.png

Kova biisi, psykedeelinen gospel.

Back
Ylös Bottom