Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaks tuntia sitä kälätystä kesti.

Yleensä menee ainakin puolet tunteroisesta, kun ystävän kaa pirautellaan. Joskus koko tunti, mutta kaksi tuntia on jo kyllä aikamoinen urakka. Arvostan.

Onko joku huomannut, että kotimaiseen vähemmistöön kuuluvat naishenkilöt näyttävät lähes aina puhuvan kännyyn, jos ovat yksin liikkeellä? Tänään viimeksi ruokakaupassa. Duunissa kuskasin erästä potilasta, joka sanoi vieruspedissä makaavan rouvan puhuvan koko ajan tädin, serkun tai sisaren kanssa: jos ei itse soita, niin känny pirahtaa. Aamusta iltaan. Päivästä toiseen. Sitten nämä tädit, serkut ja sisaret tulivat tietysti vielä vieraskäynnillekin.

He muutenkin ottavat vierailut tosissaan. Toisinaan oli ala-aulan kanttiinissa porukkaa kuin raveissa. Heillä oli näppärästi omat isot termospullot ja pullaleetat mukana. Eipä sinne kanttiiniin sitten muita mahtunutkaan.

Olisi kiva, jos Masa-kissa tulisi tervehtimään minua sairaalaan! Suunnitelman mukaan pääsen jo lauantaina kotiin, joten jätetään tällä kertaa tämä vierailu järjestämättä.

Olen kuullut, jotta pieni koira on käynyt potilasvierailulla puettuna vauvan makuupussiin ja kannettuna sylissä...

1000060094.webp

Odotan innolla sitä että minusta tulee äreä vanha mies joka viihtyy parhaiten yksin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tämä on tainnut tapahtua jo vuosia sitten.
Mä olin jo kakskymppisenä aivan varma, että oon syntynyt liian nuoreen kehoon. Mun kuuluis olla vanha, kiukkuinen mies yksin jossain torpassa kiväärin, haulikon, kirjojen ja kirveen kans.

Back
Ylös Bottom