Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä sain kehuja tästä esimieheltä. Mun kanssa työpuhelut kestää kuulemma alle 10sec keskimäärin. Minusta tuokin kuulostaa tosi pitkältä.Kaks tuntia sitä kälätystä kesti.
Mää en oo varmaan koko vuonna puhunut puhelimessa niin kauan.
Ootko miettinyt että alkaisit juttelemaan chileille, jutustelet pari tuntia mukavia.Vastamelukuulokkeet otettu esiin.
En, koska olen....no ainakin sillä tavalla normaali...hko.Ootko miettinyt että alkaisit juttelemaan chileille, jutustelet pari tuntia mukavia.
E. Itse harrastan yksin puhumista.
Persekkö siellä operoidaan?
Kaks tuntia sitä kälätystä kesti.
Onneksi ei ole pirautelun aihetta. Tai kohdetta.Yleensä menee ainakin puolet tunteroisesta, kun ystävän kaa pirautellaan.
Viime yönä jäänyt loukkuun pelkkä häntä. Tai oikeastaan puolet siitä.Kahdesta loukusta otettu juoksupähkinät, mutta laukeamista eijjole tapahtunut.
Mä olin jo kakskymppisenä aivan varma, että oon syntynyt liian nuoreen kehoon. Mun kuuluis olla vanha, kiukkuinen mies yksin jossain torpassa kiväärin, haulikon, kirjojen ja kirveen kans.Odotan innolla sitä että minusta tulee äreä vanha mies joka viihtyy parhaiten yksin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tämä on tainnut tapahtua jo vuosia sitten.
+1 = 6Viime yönä jäänyt loukkuun pelkkä häntä. Tai oikeastaan puolet siitä.