Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt jo
Mulla on vasta 10-11v viimesestä olusesta
tsek. Mahtava vanha ukkoJa kohta Walt Kowalski.
Joo, se mystinen illuminati-palvelu löytyy www.vero.fiMahtaa olla teidän ylimmän tulodesiilin ihmisten "haasteita" nämä, että jopa palvellaan joskus![]()
Mitä ihme koira ja olut? Koira löytyy ja olut maistuu, mutta mitä ihme keskustelua tää on?No kyllä suurin osa varmaan tajuaa, mutta kunhan täällä höpötellään ei, niin vakavasti ja osin huumorilla.
Anna tulla vain noita koirajuttuja ja Olut yms.
Mitäs alaraajojen verenkierrolle kuuluu? Onko toimenpiteitä suunnitteilla yms? (jos liian henk. koht. kysymys, niin ohitat tietty)
Peace![]()
Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.Jaahas, työpaikalla tarjotaan 6kk palkka + irtisanomisajan palkka jos nostaa tassun pystyyn että voi lähteä vapaaehtoisesti. Vähän kinostais mut sit olis kauhean vaivaloista ettiä uutta tekemistä.
Paskapuhetta toi 90k€. Oli lähempänä 80k. Nettoa kuitenkin. Jos joku palstan veronero haluaa miettiä.Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.
Karenssi päälle kun itse irtisanoutuu, niin aika kiire hankkia uusi duuni.
Itse otin aikoinaan 15kk palkan jne, niin sillä 90€ netolla jo pystyi lepäilemään 9kk ennen kuin haki uutta duunia.
Mulla on vasta 10-11v viimesestä olusesta![]()