Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja tuotteen äärellä

IMG_8292.webp

Jaahas, työpaikalla tarjotaan 6kk palkka + irtisanomisajan palkka jos nostaa tassun pystyyn että voi lähteä vapaaehtoisesti. Vähän kinostais mut sit olis kauhean vaivaloista ettiä uutta tekemistä.

Tykkään käyttää korisshortseja salilla ettei pattipolvet näy. Entisistä alkoi kuminauhat olemaan loppu niin piti tilata uudet.

Kahdet shortsit €30,85 kaikkine kuluineen, ei paha. Ja juurikin samat kuin edelliset, jotka kesti ainakin 10 vuotta.

Tulikin semmoinen tunne, että voisi pari olutta nauttia. Ja katsoa Van Damme & Lundgren pätkän.

No kyllä suurin osa varmaan tajuaa, mutta kunhan täällä höpötellään ei, niin vakavasti ja osin huumorilla.
Anna tulla vain noita koirajuttuja ja Olut yms.
Mitäs alaraajojen verenkierrolle kuuluu? Onko toimenpiteitä suunnitteilla yms? (jos liian henk. koht. kysymys, niin ohitat tietty)
Peace:heart:
Mitä ihme koira ja olut? Koira löytyy ja olut maistuu, mutta mitä ihme keskustelua tää on?

Peace vaan, mutta nyt en tajunnut, mistä on puhe.

Ja siksi mua ei tullakaan enää juurikaan näkemään, kun ei ole mitään fiksua sanottavaa.

Tosi paljon arvostan edelleen tän porukan tukea silloin ohitusleikkauksen jälkeisen helvetin vaikean ajan aikana.

Jaahas, työpaikalla tarjotaan 6kk palkka + irtisanomisajan palkka jos nostaa tassun pystyyn että voi lähteä vapaaehtoisesti. Vähän kinostais mut sit olis kauhean vaivaloista ettiä uutta tekemistä.
Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.

Karenssi päälle kun itse irtisanoutuu, niin aika kiire hankkia uusi duuni.

Itse otin aikoinaan 15kk palkan jne, niin sillä 90€ netolla jo pystyi lepäilemään 9kk ennen kuin haki uutta duunia.

Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.

Karenssi päälle kun itse irtisanoutuu, niin aika kiire hankkia uusi duuni.

Itse otin aikoinaan 15kk palkan jne, niin sillä 90€ netolla jo pystyi lepäilemään 9kk ennen kuin haki uutta duunia.
Paskapuhetta toi 90k€. Oli lähempänä 80k. Nettoa kuitenkin. Jos joku palstan veronero haluaa miettiä.

Back
Ylös Bottom