Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Verottajalla on myös palvelu mitä olen itse käyttänyt epäselvyys tilanteissa. Soitto, kysymys ja yleensä aivan yksiselitteinen vastaus. Hämmentävän hyvä palvelu aina ollut.Ei helvetti.
Ei ole ollut mitäään sanottavaa, niin olen ollut hiljaa, mutta nyt kaikui korvaan yksi lempiaiheistani.
Aikuiset, jotka eivät ymmärrä, miten tuloverotus Suomessa toimii. Kun tienaat X€/vuosi, niin maksat siitä Y€ veroa. Ihan sama millä tavalla.
Eikö sitä ennakonpidätys-% mitenkään ”valita”.
Joo, kiitos. Tulen taas ensi vuonna kiukuttelemaan, jos tarvetta.
10/12Testaa, miten hyvin muistat suomalaisten laulujen sanat – vain todelliset musiikkitietäjät saavat 12 oikein https://www.is.fi/musiikki/art-2000011497508.html
8/12
Muutama täydellinen arvaus.
Mulla oli joskus lentokentällä työkaverina semmonen vähäsen bimbo nuori tyttö, joka on sittemmin ollut seiskalehdissä ym roskamediassa esillä. Hän kysyi joskus syksyn aikaan, että onkohan hänen verotus ihan oikein kun sen veroprosentti on yks. Siis 1%. Ollut koko vuoden.Ei helvetti.
Ei ole ollut mitäään sanottavaa, niin olen ollut hiljaa, mutta nyt kaikui korvaan yksi lempiaiheistani.
Aikuiset, jotka eivät ymmärrä, miten tuloverotus Suomessa toimii. Kun tienaat X€/vuosi, niin maksat siitä Y€ veroa. Ihan sama millä tavalla.
Otat Urmaksen verokonslentiksi.Olisi pitänyt ehkä vähän aikaisemmin herätä seuraamaan tuota vuositulokertymää....mutta kun on ollut muuta hommoo niin jäänyt huomaamatta hehe. No mutta ei tämä nyt sinällään vaikuta mihinkään, maksellaan veroja.
No kyllä suurin osa varmaan tajuaa, mutta kunhan täällä höpötellään ei, niin vakavasti ja osin huumorilla.Ei helvetti.

Mikähän olisi Sylvin sektori, jos rynkyllä sarjatulella päästelisi menee![]()
Verottajalla on myös palvelu mitä olen itse käyttänyt epäselvyys tilanteissa. Soitto, kysymys ja yleensä aivan yksiselitteinen vastaus. Hämmentävän hyvä palvelu aina ollut.
Kyllä se sama palvelu oli kun opiskelijantuloilla haki 0% verokorttia.Mahtaa olla teidän ylimmän tulodesiilin ihmisten "haasteita" nämä, että jopa palvellaan joskus![]()
Kyllä se sama palvelu oli kun opiskelijantuloilla haki 0% verokorttia.
Eikö olekin hiton mukava maksella veroja.Mutta se taitaa tosiaan olla se ja sama maksella tuolla lisä% loppuvuosi.
Yritän parhaaniIrma taitaa olla melkoinen goottimama.