Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvetti.

Ei ole ollut mitäään sanottavaa, niin olen ollut hiljaa, mutta nyt kaikui korvaan yksi lempiaiheistani.

Aikuiset, jotka eivät ymmärrä, miten tuloverotus Suomessa toimii. Kun tienaat X€/vuosi, niin maksat siitä Y€ veroa. Ihan sama millä tavalla.

Eikö sitä ennakonpidätys-% mitenkään ”valita”.

Joo, kiitos. Tulen taas ensi vuonna kiukuttelemaan, jos tarvetta.
Verottajalla on myös palvelu mitä olen itse käyttänyt epäselvyys tilanteissa. Soitto, kysymys ja yleensä aivan yksiselitteinen vastaus. Hämmentävän hyvä palvelu aina ollut.

Ei helvetti.

Ei ole ollut mitäään sanottavaa, niin olen ollut hiljaa, mutta nyt kaikui korvaan yksi lempiaiheistani.

Aikuiset, jotka eivät ymmärrä, miten tuloverotus Suomessa toimii. Kun tienaat X€/vuosi, niin maksat siitä Y€ veroa. Ihan sama millä tavalla.

Mulla oli joskus lentokentällä työkaverina semmonen vähäsen bimbo nuori tyttö, joka on sittemmin ollut seiskalehdissä ym roskamediassa esillä. Hän kysyi joskus syksyn aikaan, että onkohan hänen verotus ihan oikein kun sen veroprosentti on yks. Siis 1%. Ollut koko vuoden.

Meni hetki pohtiessa, että mitä tähän nyt osais sanoa. Suositella edunvalvojaa vai yrittääkö kertoa miten verotus toimii 🤔

max kirjoittelee nykyään tretsissä vaimikäseo.

IMG_5288.webp

Ei helvetti.

No kyllä suurin osa varmaan tajuaa, mutta kunhan täällä höpötellään ei, niin vakavasti ja osin huumorilla.
Anna tulla vain noita koirajuttuja ja Olut yms.
Mitäs alaraajojen verenkierrolle kuuluu? Onko toimenpiteitä suunnitteilla yms? (jos liian henk. koht. kysymys, niin ohitat tietty)
Peace:heart:

Verottajalla on myös palvelu mitä olen itse käyttänyt epäselvyys tilanteissa. Soitto, kysymys ja yleensä aivan yksiselitteinen vastaus. Hämmentävän hyvä palvelu aina ollut.

Mahtaa olla teidän ylimmän tulodesiilin ihmisten "haasteita" nämä, että jopa palvellaan joskus 🤭

Minulla ei ole ainakaan ollut ikinä onkelmia verorosenttien kanssa, se on saanut aina olla se mikä on lapossa lukenut, ikinä en ole muuttanut

joskus tulee vähän palautuksia joskus vähän tai paljon mätkyjä

mutta nehän sitten vain maksetaan:pois

missä kohtaa on se ongelma?

en esinmerkikis ymmärrä mikä Heeseekellä?
vaikka maksaakin loppuvuone vaikka 60% veroja niin taloutesi ei käsitykseni mukaan siihen ole likimainkaan kaatumassa

mikä ongelma? miksi tehdä mitään muutoksia? kyllä se rosentti siitä oikenee ajansaatossa tekemättä yhtään:mitään

Just näin turha hötkyillä, kyllä ne oikenee. Joskus aikanaan oli vähän tiukka tilanne isompi mätky ja soitin että voisko mitenkään tätä vähän venyttää, niin kovasti ymmärtäväisiä ja auliita olivat ja pistivät pari uutta eräpäivää pidemmälle tulevaisuuteen, eikä niihin mitään korkoa tullut.

Back
Ylös Bottom