Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e

ei Minulla silläkään tiedolla ole ollut mitään välilä sanotaanko 25vuoteen

nuorena kloppina sitä aina ajatteli(haaveili) asioita myös kirjaimin, mutta ei enää ehei

Screenshot_20251001_135141_Instagram.webp

mitähän sitä tänään tekisi?

tämä arvuutteli aiheellista, koska: tänään ei ole voimaharjoitteluehtoo vaan #lepopäivä

olen muuten ajanut uimahallin ohi jo ainakin kolmasti, mutta en tieä uskallanko enää ikinä piipahtaa sielä sisällä

kun ei ole Miesmuistiin oleskellut vähissä vaatteissa imisten nähden niin kynnyt mennä on korkea

sielähän pitäisi olla ihan paljaana muiden nähden!!!!

Jääkaappiin oli jääny parin-kolmen viikon takaa joku vielä voimassa oleva vanilijakastike purkki, oli siis aivan pakko leipoa omenapiirakka. #olo

Jahas. Nuoren näyttelijättären valitettava itsemurha otsikoissa. Hetken aikaa jaksetaan kauhistella ja sytytellä kynttilöitä oikein isosti kuten tehtiin Miki Liukkosen ja Tapio Suomisen kohdalla. Mitään todellista muutosta ei kuitenkaan tapahdu psykiatrian puolella - paitsi supistetaan palveluita ja leikataan rahoitusta. Sillä lailla.

olen muuten ajanut uimahallin ohi jo ainakin kolmasti, mutta en tieä uskallanko enää ikinä piipahtaa sielä sisällä

kun ei ole Miesmuistiin oleskellut vähissä vaatteissa imisten nähden niin kynnyt mennä on korkea

sielähän pitäisi olla ihan paljaana muiden nähden!!!!
Pistät hiukset ponnarille ja menet.
Ketään siellä olijaa ei kiinnosta.

Back
Ylös Bottom