Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Masa-kissa on viiksimiehiä. Rintakarvaakin löytyy kuin kakella.
20250913_064442.webp

Mä tein hauiskääntöjä 9 kg käsipainoilla 12 toistoja ja vieressä teinipoika 5 kg. Mulla on noi forkut niin kipeät ettei voi niiden takia nostaa painoja
Tarvis hierottaa auki ne osaavalla ja si ottaa selvää mikä niitä tukottaa. Ei ole normaalia jos yleinen olotila on tulehduksellinen jumitus. Mulla meni joskus aikanaan kans herkästi kipeeks, mut kun en käyttäny remmejä/hihoja/siteitä tms, vahvistuivat ja kestävät oikeestaan mitä vain ny.

Mulle ei ole ollut apua, ainakaan muutaman viikon kokeilulla.
Noissahan onki se, että parempi ois saada selville mikä tukottaa, sensijaan että hoidettas oiretta. Monet käyttää esim kaikenmaailman remmejä/taffereita/versoja/siteitä jne kaikissa liikkeissä ja painoissa ja joka sarjassa aina. Forkut jää helposti kehittymättä ja se aiheuttaa oireita. Mut se on vain yksi mahrollinen syy.

Noissahan onki se, että parempi ois saada selville mikä tukottaa, sensijaan että hoidettas oiretta. Monet käyttää esim kaikenmaailman remmejä/taffereita/versoja/siteitä jne kaikissa liikkeissä ja painoissa ja joka sarjassa aina. Forkut jää helposti kehittymättä ja se aiheuttaa oireita. Mut se on vain yksi mahrollinen syy.
Mä luulen että mulla tuli kun tein raskaita leukoja ja punnerruksia jonku aikaa enemmän. Kuormituksen hallinnastahan tää lienee kiinni, mutta kovin tarkkaan voi olla vaikee sanoa. Kun nyt taas jonku uskottavan fyssarin sais kiinni niin pääsis hallitummin eteenpäin.

Leuanvedossa hokasin että auttaa kun keskittyy grippiin ja grippaa ihan tosissaan. Pitää olla mindful. Ei saa vähän livetä silloin tällöin sinne sun tänne sarjan edetessä. Rrrautainen grippi.
No vitsiähän tämä omien voimien kohdalla, mutta suhteellisesti ottaen kuitenkin näin. Auttanut ja kyynärtaipeen plus forkun vaivat vähenivät. Kerran kokeilin taffereilla olin paljon heikompi ja ranteet tulivat kipeäksi.
Captains of crusheja olen kans puristellu vähäsen.
Kun asiaa ajattelee, jos sormet alkaa vähänkin vaan lipeemään ja jatkaa sarjaa, niin grippi/forkut on jonkinlaisessa teknisessä failuressa ja vetää niille siis jotain beyond failure treeniä raskaalla kuormalla. Ongelmiahan siitä tulee.

kyllä se vain näin on, että valtaosa krapulan tuntemuksista tulee aivam muusta kun siitä miellyttävästä vaikuttavasta aineesta

nytkin kahten alcoholittoman oluen juoneena on paljon karseampi olo, kun jos olisi juonut kolme-neljä tuoppia

& syksyinen ydinkeskustamme oli juuri niin karsea kokemus mitä osasin otottaa, ei minkäänlaisia vlonpilkahduksia missään

ennen alueella menoa piti pyöriä hetki kylillä rohkeutta keräillen niin huume haisi ja poliisi oli vilkut päällä nuorisojoukon äärellä ja muuta viehättävää

&kapakat tyhjiä imisistä kymmenen aikoihin

yksin 0,0 tuotteen parissa on kyllä hemmetin tylsä istua, rosentiti auttaa huomattavasti tuossakin suorituksessa

Leuanvedossa hokasin että auttaa kun keskittyy grippiin ja grippaa ihan tosissaan. Pitää olla mindful. Ei saa vähän livetä silloin tällöin sinne sun tänne sarjan edetessä. Rrrautainen grippi.
No vitsiähän tämä omien voimien kohdalla, mutta suhteellisesti ottaen kuitenkin näin. Auttanut ja kyynärtaipeen plus forkun vaivat vähenivät. Kerran kokeilin taffereilla olin paljon heikompi ja ranteet tulivat kipeäksi.
Captains of crusheja olen kans puristellu vähäsen.
Kun asiaa ajattelee, jos sormet alkaa vähänkin vaan lipeemään ja jatkaa sarjaa, niin grippi/forkut on jonkinlaisessa teknisessä failuressa ja vetää niille siis jotain beyond failure treeniä raskaalla kuormalla. Ongelmiahan siitä tulee.
Kyllähän noi forkkuongelmat monesti poistuu ku voimaa tulee sinne.
Mä jätin aikanaan kovaa reenates kaikki remmit ja rannesiteet sekä vyöt kovimpiin maksimiykkösiin, läks kivut ja ei ole ollu pelkoo ettei grippi riittäs. Teen selällekki 4-6 liikettä superina pyramidina ja lyhyillä palautuksilla. Ja kai niissä vieläki vähän on painoa, silti forkut ei ole mikseenkään.

ruumiin massakin oli eilen taas masentavan alhainen, 82 onely

vaikka kreatiini käytössä ja neljä jumppaa viikossa

^^^ ^^ väkevää todistusta siitä, ettei alkoholittomuudesta eri muodoissaan seuraa kuin synkkyyttä ja menetettyjä etuja!

coittakahona pian aika, että saamme todeta saman huimausaineista

että ilaman niitä ei mistään tule mitään

surkuttelemma, kun emme hoksanneet aloittaa aikaisemmin

coittakahona pian aika, että saamme todeta saman huimausaineista

että ilaman niitä ei mistään tule mitään

Toivottavasti ei pian. Voisi kyllä luoda huimausainestrategian vanhuuden varalle. Miedot aineet 70v -> ja covat aineet koneeseen 80v -> kun muutoin mukavien vuosien ennuste kehno kuitenkin.
Mutta tässä välissä pitäisi ensin päästä hengissä sinne 70v, kova tavoite sekin.

Mä yritän tänään päästä ylös tästä sängystä. Aika kurjaa on vieläkin kivun puolesta ja hoitona nyt kipulääkkeet ja "vapaa mobilisaatio" eli pitäs vaan ite pystyä nouseen tästä ylös ja lähtee käveleen.

Mulle ei ole ollut apua, ainakaan muutaman viikon kokeilulla.
Minun kokemus:
Mustilla treenin aikana mahdollistetaan yleensäkin vammaisena harjoittelu ja estetään vammojen paheneminen.

Valkoisilla levossa parannetaan vammaa.

Back
Ylös Bottom