Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästähän keskustellaan säännöllisesti.
Olen monasti suositellut omaa ratkaisuani, ei ole tainnut monet kokeilla tai ainakaan eivät ole raportoineet.
Välillä on kausia, kun ei tule juuri käytettyä, mutta nopsaan oireet palaavat.
Saan aina oireet kuriin, kun hihat palaa käyttöön.
katso liitettä 274721

Mulle ei ole ollut apua, ainakaan muutaman viikon kokeilulla.Tästähän keskustellaan säännöllisesti.
Olen monasti suositellut omaa ratkaisuani, ei ole tainnut monet kokeilla tai ainakaan eivät ole raportoineet.
Välillä on kausia, kun ei tule juuri käytettyä, mutta nopsaan oireet palaavat.
Saan aina oireet kuriin, kun hihat palaa käyttöön.
katso liitettä 274721
Tarvis hierottaa auki ne osaavalla ja si ottaa selvää mikä niitä tukottaa. Ei ole normaalia jos yleinen olotila on tulehduksellinen jumitus. Mulla meni joskus aikanaan kans herkästi kipeeks, mut kun en käyttäny remmejä/hihoja/siteitä tms, vahvistuivat ja kestävät oikeestaan mitä vain ny.Mä tein hauiskääntöjä 9 kg käsipainoilla 12 toistoja ja vieressä teinipoika 5 kg. Mulla on noi forkut niin kipeät ettei voi niiden takia nostaa painoja
Noissahan onki se, että parempi ois saada selville mikä tukottaa, sensijaan että hoidettas oiretta. Monet käyttää esim kaikenmaailman remmejä/taffereita/versoja/siteitä jne kaikissa liikkeissä ja painoissa ja joka sarjassa aina. Forkut jää helposti kehittymättä ja se aiheuttaa oireita. Mut se on vain yksi mahrollinen syy.Mulle ei ole ollut apua, ainakaan muutaman viikon kokeilulla.
Mä luulen että mulla tuli kun tein raskaita leukoja ja punnerruksia jonku aikaa enemmän. Kuormituksen hallinnastahan tää lienee kiinni, mutta kovin tarkkaan voi olla vaikee sanoa. Kun nyt taas jonku uskottavan fyssarin sais kiinni niin pääsis hallitummin eteenpäin.Noissahan onki se, että parempi ois saada selville mikä tukottaa, sensijaan että hoidettas oiretta. Monet käyttää esim kaikenmaailman remmejä/taffereita/versoja/siteitä jne kaikissa liikkeissä ja painoissa ja joka sarjassa aina. Forkut jää helposti kehittymättä ja se aiheuttaa oireita. Mut se on vain yksi mahrollinen syy.
Kyllähän noi forkkuongelmat monesti poistuu ku voimaa tulee sinne.Leuanvedossa hokasin että auttaa kun keskittyy grippiin ja grippaa ihan tosissaan. Pitää olla mindful. Ei saa vähän livetä silloin tällöin sinne sun tänne sarjan edetessä. Rrrautainen grippi.
No vitsiähän tämä omien voimien kohdalla, mutta suhteellisesti ottaen kuitenkin näin. Auttanut ja kyynärtaipeen plus forkun vaivat vähenivät. Kerran kokeilin taffereilla olin paljon heikompi ja ranteet tulivat kipeäksi.
Captains of crusheja olen kans puristellu vähäsen.
Kun asiaa ajattelee, jos sormet alkaa vähänkin vaan lipeemään ja jatkaa sarjaa, niin grippi/forkut on jonkinlaisessa teknisessä failuressa ja vetää niille siis jotain beyond failure treeniä raskaalla kuormalla. Ongelmiahan siitä tulee.
^^^ ^^ väkevää todistusta siitä, ettei alkoholittomuudesta eri muodoissaan seuraa kuin synkkyyttä ja menetettyjä etuja!
^^^ ^^ väkevää todistusta siitä, ettei alkoholittomuudesta eri muodoissaan seuraa kuin synkkyyttä ja menetettyjä etuja!
coittakahona pian aika, että saamme todeta saman huimausaineista
että ilaman niitä ei mistään tule mitään
Minun kokemus:Mulle ei ole ollut apua, ainakaan muutaman viikon kokeilulla.