Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkähän vuoksi Miss Suomi -kisaajat stailataan näyttämään todellista ikäänsä 10-15 vuotta vanhemmiksi. Muutenkin toki sellainen menneen ajan tunkkainen tuulahdus koko tapahtuma.
IMG_0203.webp

Sehän on kohta vormula. Jos ei ihmeempää niin ei kovin paljoa päälle tuntia mene #keskinopeus.

Pääseekö tappi ja norris ekan kierroksen läpi?

jos tekee kamalasti mieli niin vaihtoehtoja ei taida olla

eli ei muuta kun ostohousut jalkaan

Sehän on kohta vormula. Jos ei ihmeempää niin ei kovin paljoa päälle tuntia mene #keskinopeus.

Pääseekö tappi ja norris ekan kierroksen läpi?
Kaks kiekkaa säpinää, sitten onkin ollut rauhallisempaa.

Eilen aamupäivällä annoin mielestäni huomattavan summan käyttörahaa tässä taloudessa asuvalle minkille ensi viikkoa varten kun olen itse työreissussa. Nyt juuri äsken sama henkilö muistutti että älä unohda jättää käyttörahaa ensi viikkoa varten ja kun sanoin, että juurihan eilen annoin niin se olikin jo mennyt lähes kokonaan samana päivänä kaupoilla. Aika lailla vaatii joskus kärsivällisyyttä ja ymmärrystä nämä hommat.

Jotkut kerettiläiset väittää että tojotat ruostuu.

Nooo ehkä näissä runkopalkeissa on hieman alkavaa korroosiota, mutta ei nyt pidä kuitenkaan liioitella.

Eilen aamupäivällä annoin mielestäni huomattavan summan käyttörahaa tässä taloudessa asuvalle minkille ensi viikkoa varten kun olen itse työreissussa. Nyt juuri äsken sama henkilö muistutti että älä unohda jättää käyttörahaa ensi viikkoa varten ja kun sanoin, että juurihan eilen annoin niin se olikin jo mennyt lähes kokonaan samana päivänä kaupoilla. Aika lailla vaatii joskus kärsivällisyyttä ja ymmärrystä nämä hommat.
Tuo ilmiö on täälläkin tuttu. Taloudessa asuu kääpiöitä, joille maksan suojelurahaa. Täällä korvessa ei ole kauppoja, joten saavat kerättyä pienen potin, ennenkuin pääsevät kaupoille.

Minä ostarin ovella: "Tässä on tällainen iso kauppakeskus. Täällä on monia kauppoja ja niissä monia tavaroita. Kannattaa kierrellä ja harkita mitä eniten haluaa. Mitään ei myöskään ole pakko ostaa vaan rahaa voi myös... AAAAND IT'S GONE."

Jotkut kerettiläiset väittää että tojotat ruostuu.

Nooo ehkä näissä runkopalkeissa on hieman alkavaa korroosiota, mutta ei nyt pidä kuitenkaan liioitella.

Eihän toi o ku ajan patinaa.
Sama ku ortopedi sanoi mulle ”tuon kokoseks yllättävän hyvät jänteet” 😌 eli lähes ku uudet.

Olihan formulointi. Taas aivan liian vähän keltaista lippujen muodossa.

Tilasin pitakebun uudesta mestasta, oli niin pieni että pitäisiköhän tilata toinen jostain muualta.

Back
Ylös Bottom