Haavahoito on ehanaa. Ihosiirteet, ligamenttisiirteet, nekroottista kudosta ja sairaalabakteeri.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haavahoito on ehanaa. Ihosiirteet, ligamenttisiirteet, nekroottista kudosta ja sairaalabakteeri.![]()

Tämä mun kuva on ollut täällä ennenkin. 6 vkoa sairaalassa leikkauksen jälkeen kotona näytti sitten vielä tältä.Omiin, ei niin mairitteleviin, sairaanhoitokokemuksiini kuuluu sepsis. Samassa rytäkässä haavahoitoa pari kuukautta. En voi suositella.
Ja vielä saksalaista lastutyötä sekä saarnipuinen varsi.
Ite ajelin vajaa 200 km tossa tänään ja nyt alkaa ajokelit olla kohdillaan. Kyllä on Bulu-parka nyt mennyt liian aikaisin talviunille.mopedi ollut jo viikkokaudet talvisäilysmodessa
Minulle vuoden kohokohta on sitäpaitsi Juhannus, sitä ennen ja jälkeen ajelut ovat vain pakollinen pakko(kun kerran vakuutusta maksaa)
Niin siis laatutyötäJa vielä saksalaista lastutyötä sekä saarnipuinen varsi.
Nice.
Kyllä on Bulu-parka nyt mennyt liian aikaisin talviunille.
Tämä mun kuva on ollut täällä ennenkin. 6 vkoa sairaalassa leikkauksen jälkeen kotona näytti sitten vielä tältä.
Jos vaimo ei olisi alan ihmisiä ja saanut haavahoitaja-kollegalta sparrausta, niin se olisi ollut joka toinen päivä kelataksilla terveyskeskukseen. Kuusi viikkoa kesti umpeutua. Ja hoidettiin muuten haavahunajalla.
katso liitettä 273186
Mä voin laittaa kuviaJulmalta näyttää. Jää kakkoseksi koiralle kotona tehty haavahoito, kun ihosiirre repsahti sillä auki.
Omalla kohdalla 2 x 8 cm syvää onkaloa. Ei kuvia. Eikä todellakaan hoito, jota antaisin kotona herrDI:n minulle antaa. Oli jo itsenäni muutenkin niin hiton ällöttävä ja vastenmielinen olo, että ei varmaan olisi parisuhde selvinnyt.