Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haavahoito on ehanaa. Ihosiirteet, ligamenttisiirteet, nekroottista kudosta ja sairaalabakteeri. 🥳
archer-stop-my-penis-can-only-get-so-erect.gif

:kuola:

Haavahoito on ehanaa. Ihosiirteet, ligamenttisiirteet, nekroottista kudosta ja sairaalabakteeri. 🥳

Onneksi ei noin HC.

"Voisko sun puoliso tehdä tätä kotona?" Tota. Ihan varmastikaan hän ei voi alkaa kaivella jotain haavaonkaloita. Kiitos. Seuraava kysymys.

Omiin, ei niin mairitteleviin, sairaanhoitokokemuksiini kuuluu sepsis. Samassa rytäkässä haavahoitoa pari kuukautta. En voi suositella.
Tämä mun kuva on ollut täällä ennenkin. 6 vkoa sairaalassa leikkauksen jälkeen kotona näytti sitten vielä tältä.

Jos vaimo ei olisi alan ihmisiä ja saanut haavahoitaja-kollegalta sparrausta, niin se olisi ollut joka toinen päivä kelataksilla terveyskeskukseen. Kuusi viikkoa kesti umpeutua. Ja hoidettiin muuten haavahunajalla.
86e68749-7844-4e64-b26c-123d0fbe225e.webp

Nyt on puskat trimmattu! Nimittäin pihalla, hankin Makitan pensastrimmerin.

Suosittelen kaikille puskien omistajille, on todella zenimäistä hommaa.

"– Tarkistimme asian vielä netistä ja sen jälkeen soitimme hätäkeskukseen." Yle.fi

Jos palohälyttimet huutaa, kuuluu melua ja oven alta tupruttaa asuntoon savua, niin minä EN Googleta vaan soitan välittömästi numeroon 112.

Tämä mun kuva on ollut täällä ennenkin. 6 vkoa sairaalassa leikkauksen jälkeen kotona näytti sitten vielä tältä.

Jos vaimo ei olisi alan ihmisiä ja saanut haavahoitaja-kollegalta sparrausta, niin se olisi ollut joka toinen päivä kelataksilla terveyskeskukseen. Kuusi viikkoa kesti umpeutua. Ja hoidettiin muuten haavahunajalla.
katso liitettä 273186

Julmalta näyttää. Jää kakkoseksi koiralle kotona tehty haavahoito, kun ihosiirre repsahti sillä auki.

Omalla kohdalla 2 x 8 cm syvää onkaloa. Ei kuvia. Eikä todellakaan hoito, jota antaisin kotona herrDI:n minulle antaa. Oli jo itsenäni muutenkin niin hiton ällöttävä ja vastenmielinen olo, että ei varmaan olisi parisuhde selvinnyt.

Julmalta näyttää. Jää kakkoseksi koiralle kotona tehty haavahoito, kun ihosiirre repsahti sillä auki.

Omalla kohdalla 2 x 8 cm syvää onkaloa. Ei kuvia. Eikä todellakaan hoito, jota antaisin kotona herrDI:n minulle antaa. Oli jo itsenäni muutenkin niin hiton ällöttävä ja vastenmielinen olo, että ei varmaan olisi parisuhde selvinnyt.
Mä voin laittaa kuvia 😅 seksikkäitä arpia

Back
Ylös Bottom