Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten ihmeessä saan Neiti Kesäheinän sijoitettua kuljetuskoppaan parin viikon päästä 🫤 Eihän se näe minun puuhastelevan kopan kanssa, mutta se näemmä tunnistaa pienimmänkin siitä lähtevän kolahduksen ja panikoituu välittömästi. Kissoille pitäisi olla nopea- ja lyhytvaikutteinen tyrmäyssuihke, jolla sen saisi todella rauhalliseksi pakkauksen ajaksi. Eläinlääkärissä ei ole ongelmaa, kun kissaparka jähmettyy pelosta täysin liikkumattomaksi.

Onneksi edes kortisonipilleri on mennyt vaivatta alas iltapalan yhteydessä.

Miten ihmeessä saan Neiti Kesäheinän sijoitettua kuljetuskoppaan parin viikon päästä 🫤 Eihän se näe minun puuhastelevan kopan kanssa, mutta se näemmä tunnistaa pienimmänkin siitä lähtevän kolahduksen ja panikoituu välittömästi. Kissoille pitäisi olla nopea- ja lyhytvaikutteinen tyrmäyssuihke, jolla sen saisi todella rauhalliseksi pakkauksen ajaksi. Eläinlääkärissä ei ole ongelmaa, kun kissaparka jähmettyy pelosta täysin liikkumattomaksi.

Onneksi edes kortisonipilleri on mennyt vaivatta alas iltapalan yhteydessä.
Ota koppa ajoissa lähistölle, h-hetkellä käärit kissan pyyhkeeseen tai vilttiin ja pää edellä koppaan.

klapikone
Pystykone onkin kiva.

IMG-4841.jpg

Ei riitä, että kärpä set osaavat lähes päivittäin mönkiä ikkunanväliin kuolemaan, niin nyt yksi on mönkinyt asunnon sisäpuolelle asti.
Mikä pahinta. On edelleen hengissä. Eikä kuole.

:cry:

Minulla ei ole edes sanomalehteä, jolla mäjäyttää propagandaa kohteelle.

Melkosta paskaa taas. Ilmeisesti mikään operaattori Suomessa el näytä
NFL:ää tällä kaudella.
DAZNin kautta Gamepass. Tai sitten streameja. Cyberweekillä, siinä w13 aikoihin on usein ollu joku hyvä Gamepass tarjous.
eihän yksikään nainen osaa tulla Minua tänne kotiin katselemaan!
Muista avata ovi myös Jehoville!

Kuka sanoi jossain aiemmin ettei ’90llä ryypätty.
Mun mielestä jossain oli että ’70 syntyneet nimenomaan joi nuorena enemmän kuin ketkään ennen sitä tai sen jälkeen?

Eilen tuli käytyä yöelämässä täällä isolla kirkolla. Ihan hauskaa pitkästä aikaa. Porukkaa liikkeellä aika hyvin. Huomenna töihin paluu lomilta, huhhuh.

Ota koppa ajoissa lähistölle, h-hetkellä käärit kissan pyyhkeeseen tai vilttiin ja pää edellä koppaan.

Jotain tämmöstä on juonittava. Tuntuu vaan itsestä niin ilkeältä, kun olen ainoa ihminen mitä kissa ei pelkää ja sitten joutuu kohtelemaan sitä näin. Lisäksi Aino ei muulloinkaan anna ottaa syliin, kun ressukka ei sellaiseen ole elämänsä alkuvaiheessa saanut tottua.

Sairastumisen alussa yhdessä kopituksessa oli kaveri apuna. Se tapahtuma olisi pitänyt saada kuvattua opetustarkoitukseen, kun meni niin nopeasti ja sujuvasti, ettei Aino ehtinyt ymmärtää, mitä oikein tapahtui. Pakkosyöttövaiheessa kissa sitten taisi jo olla niin sairas, ettei paljoa jaksanut taistella vastaan, ja silloin oli useimmiten kaveri auttamassa, kun kaksi kättä oli liian vähän.

Yksi vähemmän onnistunut kiinniotto itse tehtynä:
20250804_154203.webp

Kaverin kanssa toimiessa ohjeena oli, että vaikka minulta roikkuisi silmämuna poskella tai ranteesta roiskuisi veri, niin siihen keskitytään vasta sitten, kun kissa on kuljetuskopassa 😏

Masa-kissahan menee omaan XXL-kokoiseen boksiinsa, kun sen laittaa kissan nenän eteen ja pikkuisen työntää pepusta. Ei tarvitse edes lahjoa ruualla!

Masaahan ei tarvii lahjoa pahemmin ruualla.

Miksi?

Siksi, koska sitä tuloo kuitenkin.

Ja vaikkei jostain syystä tulisi, Masa selviää jo kerrytetyllä rasvakerroksella toistakymmentä vuotta!

Back
Ylös Bottom