Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kellokonttorista löytyis pari vähän inhimillisemmän hintaista käytettyä Vacheronia. Tuo hopean värinen ei ole hassumman näköinen.

en oo ollu missään, olin nukkumassa

#vientiätasan0

pahus! lopetinko sittenkin aivan värään aikaan?

ainakin viikonloput muuttuivat salasman nopeasti äärinmäisen tylsiksi

noin 2130 panin maata molempina ehtoina ja aikaisin aamulla herääminen

näin ei kyllä NAISta tulla saamaan

eihän yksikään nainen osaa tulla Minua tänne kotiin katselemaan!

Mitähän kannattaisi tehdä vanhan täysin kunnossa olevan Leokon painonnostotangon kanssa. Pyörii tarpeettomana, ylimääräisenä. Noita ei ole käytettynä myynnissä oikein missään, niin vaikea sanoa paljonko kannattaisi pyytää jos pois myisi.

Mä kävin eilen katsomassa näyttääkö venetsialaiset samalta kun vielä 15 vuotta sitten 7 sillan tiellä. Oli pettymys. Ei ollut lähelläkään yhtä paljon lyhtyjä ja eikä yhtään värillistä lyhtyä. Kaikki vaan tavallisia.

No jos saman mitä maksanut uutena?
Niin. Leokon PN-tanko uutena on reilun 800€. Mietin onko noilla vanhemmilla tangoilla erityistä lajikulttuurillista arvoa että niistä olisi joku valmis maksamaan ihan oikeaa rahaa. Mieluummin pidän itsellä jemmassa kuin pilkkahintaan laitan menemään.

Liitteet

• 20250830_132058.webp
    20250830_132058.webp
    133,9 KB · Katsottu: 55
Back
Ylös Bottom