Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

laadukas japanilaismerkki

Työkaluna jokin Hiace tai Hilux on kyllä asiallinen, mutta henkilöautomallit ovat kautta linjan niin karmeita ajettavia, että pitää olla todella sekaisin, jos sellaisella haluaa ajaa vapaaehtoisesti vaikka olisi miten laadukas ja luotettava vehje tahansa. Enkä edes puhu minään vannoutuneena laatuautoilijana vaan olen budjetin takavuosina niin vaatiessa ajanut vuosikausia pikku-Daciallakin ja silläkin taittoi tietä mieluummin kuin tojotalla.

Työkaluna jokin Hiace tai Hilux on kyllä asiallinen, mutta henkilöautomallit ovat kautta linjan niin karmeita ajettavia, että pitää olla todella sekaisin, jos sellaisella haluaa ajaa vapaaehtoisesti vaikka olisi miten laadukas ja luotettava vehje tahansa. Enkä edes puhu minään vannoutuneena laatuautoilijana vaan olen budjetin takavuosina niin vaatiessa ajanut vuosikausia pikku-Daciallakin ja silläkin taittoi tietä mieluummin kuin tojotalla.
Plus eihän suomalainen edes mahdu kunnolla moderniin Corollaan. Pää osuu kattoon, olkapää on ikkunaa vasten ja polvet ratissa. Kiva siinä ajella pidempää siivua.

Uuden Land Cruiserin hyväksyisin. Siinä on sitä jotain.

Ysäridiscopoppismusa on kamalaa - kuten sellainen on muutenkin.

Paitsi metallipuoli. Eri asia.

Itseasiassa koko ysäri muutenkin oli nihkeää menoa. En muistele nostalgian vallassa.
Nyt nyt. Kyllähän tämän on pakostakin toimittava ihan jokaisella meistä. Tämä kappale kuulostaa hyvältä myös tukevahkossa humalassa esitettynä, kuten ao. keikalla saattoi tapahtua. Huikeaa settiä, aivan mahtavaa kerrassaan. Oli ne hienoja aikoja. Pääsisipä takaisin sinne.

View: https://www.youtube.com/watch?v=rosQpR9XLUU

Onneksi en ymmärrä tuollaisista yhtään mitään. Kun painan kaasua niin se menee eteenpäin, kun käännän ratista niin se kääntyy. Siinä mun ajettavuus.

Nyt on muuten tälläinen viikonloppu:

20250829_135937.webp

Viimeksi muokattu:
Hitto, nämä arskan taustalla näkyvät ohjejulisteet oli mullakin huoneen seinällä suunnilleen 16-19 vuotiaana.
Salin omistaja jutteli joskus että haluaisi tollasia salille. Tuli pari vastaan isolla kirppiksellä ja lahjoitin, hetken ne siellä oli mutta jonnekin ne on sittemmin siirretty. Sama kaveri osti myös nostalgisia Wrangen rautakiekkoja salille, ei suostunut kertomaan hintaa 😁.

Kuvan napsaisin oston jälkeen.

Liitteet

• IMG_1680.webp
    IMG_1680.webp
    194,9 KB · Katsottu: 52
Mihinköhän mun Wrangen raudat ovat kadonneet.

Kyllä noilla ohjeilla paremmin varmasti pääsi alkuun, kuin nykyään jonkin pipipali-pt:n avulla.

Back
Ylös Bottom