Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laadukas japanilaismerkki
Hypnoottinen
Plus eihän suomalainen edes mahdu kunnolla moderniin Corollaan. Pää osuu kattoon, olkapää on ikkunaa vasten ja polvet ratissa. Kiva siinä ajella pidempää siivua.Työkaluna jokin Hiace tai Hilux on kyllä asiallinen, mutta henkilöautomallit ovat kautta linjan niin karmeita ajettavia, että pitää olla todella sekaisin, jos sellaisella haluaa ajaa vapaaehtoisesti vaikka olisi miten laadukas ja luotettava vehje tahansa. Enkä edes puhu minään vannoutuneena laatuautoilijana vaan olen budjetin takavuosina niin vaatiessa ajanut vuosikausia pikku-Daciallakin ja silläkin taittoi tietä mieluummin kuin tojotalla.
Nyt nyt. Kyllähän tämän on pakostakin toimittava ihan jokaisella meistä. Tämä kappale kuulostaa hyvältä myös tukevahkossa humalassa esitettynä, kuten ao. keikalla saattoi tapahtua. Huikeaa settiä, aivan mahtavaa kerrassaan. Oli ne hienoja aikoja. Pääsisipä takaisin sinne.Ysäridiscopoppismusa on kamalaa - kuten sellainen on muutenkin.
Paitsi metallipuoli. Eri asia.
Itseasiassa koko ysäri muutenkin oli nihkeää menoa. En muistele nostalgian vallassa.
Työkaluna jokin Hiace tai Hilux on kyllä asiallinen, mutta henkilöautomallit ovat kautta linjan niin karmeita ajettavia, että pitää olla todella sekaisin, jos sellaisella haluaa ajaa vapaaehtoisesti vaikka olisi miten laadukas ja luotettava vehje tahansa. Enkä edes puhu minään vannoutuneena laatuautoilijana vaan olen budjetin takavuosina niin vaatiessa ajanut vuosikausia pikku-Daciallakin ja silläkin taittoi tietä mieluummin kuin tojotalla.

Onneksi en ymmärrä tuollaisista yhtään mitään. Kun painan kaasua niin se menee eteenpäin, kun käännän ratista niin se kääntyy. Siinä mun ajettavuus.
Ja meneekö @vokot a-alueelle, vai onko tekstiviestiviikonloppu?
kunnon koko viikon ollut kipeänä töissä niin aion pitää viikonlopun saikkua
Onko lupa-asia kunnossa?Onneksi en ymmärrä tuollaisista yhtään mitään. Kun painan kaasua niin se menee eteenpäin, kun käännän ratista niin se kääntyy. Siinä mun ajettavuus.
Nyt on muuten tälläinen viikonloppu:
katso liitettä 272962
Salin omistaja jutteli joskus että haluaisi tollasia salille. Tuli pari vastaan isolla kirppiksellä ja lahjoitin, hetken ne siellä oli mutta jonnekin ne on sittemmin siirretty. Sama kaveri osti myös nostalgisia Wrangen rautakiekkoja salille, ei suostunut kertomaan hintaaHitto, nämä arskan taustalla näkyvät ohjejulisteet oli mullakin huoneen seinällä suunnilleen 16-19 vuotiaana.