Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tässä tulee työpaikan vaihto eteen niin vois olla uuden paikan haastattelussa 2 kyssäriä. Palkka ja "eihän teil oo SAP käytössä"SAP-projektin kimpussa. Voi pojat.
SAP-projektin kimpussa. Voi pojat.
Kahden? Kyllähän ERP-ympäristöissä yleensä on kymmeniä integraatioita.Se kun vielä keskustelee kahden muun järjestelmän kans niin lopputulos on melkoinen korttitalo.
Palkka ei noussut niin paljoa, että ymmärrys tarvis olla kovin syvällisellä tasolla, eli siis en tiedä mitä puhut tai kysyt. Kunhan siis vaan opetellut lähinnä käyttämään ja navigoimaan noiden välillä, mutta kyllä tää kolmekin tuntuu aika himmeliltä kun tavaran vastaanottoon tarvii kimpoilla kaikkien kolmen välillä.Kahden? Kyllähän ERP-ympäristöissä yleensä on kymmeniä integraatioita.
Onkohan Masa-kissa ylikunnossa kaikesta treenaamisesta, kun nyt ei kykene muuhun kuin nukkumiseen.
katso liitettä 272935

Sama. En ehtinyt käymään olutterassillakaan. Edellisenä kesänä taisin kerran käydä.ei kerinnyt tänänkään Suvena käydä yhtessäkään urh.tapahtumassa
Mä löysin täs vanhemmalla iällä kyllä työn josta pidän, mutta palkka on enempi nimellinen korvaus.Hitsi kun olisi kakruna suuntautunut alalle josta maksettaisiin palkkaa ja josta nauttisi. Eikä tarvitsisi yrittää ratkoa ongelmia joista ei ymmärrä mitään.
Mä en edes ymmärrä mistä puhutaan, erpit ja sapit. Sama ku kuuntelis parikymppisten juttuja, ei mitää hajua. Radios puhuttii joskus kuinka slaidataan insta liveen, hitto tällanen keski-ikänen joka ei ole somes, tajua mistä puhuttiin.Joudun onnekseni setvimään tätä erppiä vain noiden hallinnollisten yhtiöiden osalta, mutta ihan riittävästi tämäkin minua harmaannuttaa.
pfuuf. Sitten skumppakeikka viikonloppua varten ja kotiin siivoilemaan. Jihaa.