Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

FB_IMG_1738734540650.webp

Mä oon kans joutunut perehtymään SAPpiin töissä nyt tän vuoden aikana. Ensin se oli sitä, että pääsen opettelemaan mutta aika pian se sit valkeni, että kyllä tämä on joutumista. Se kun vielä keskustelee kahden muun järjestelmän kans niin lopputulos on melkoinen korttitalo.

Palkka on sentään parantunut.

Kahden? Kyllähän ERP-ympäristöissä yleensä on kymmeniä integraatioita.
Palkka ei noussut niin paljoa, että ymmärrys tarvis olla kovin syvällisellä tasolla, eli siis en tiedä mitä puhut tai kysyt. Kunhan siis vaan opetellut lähinnä käyttämään ja navigoimaan noiden välillä, mutta kyllä tää kolmekin tuntuu aika himmeliltä kun tavaran vastaanottoon tarvii kimpoilla kaikkien kolmen välillä.

tänään olisi viimeinen Sauma käydä katsomassa pesäpalloa

tod.näk. että saan aikaiseksi mennä, noin promillen luokkaa

ei kerinnyt tänänkään Suvena käydä yhtessäkään urh.tapahtumassa

Joudun onnekseni setvimään tätä erppiä vain noiden hallinnollisten yhtiöiden osalta, mutta ihan riittävästi tämäkin minua harmaannuttaa.

pfuuf. Sitten skumppakeikka viikonloppua varten ja kotiin siivoilemaan. Jihaa.

Hitsi kun olisi kakruna suuntautunut alalle josta maksettaisiin palkkaa ja josta nauttisi. Eikä tarvitsisi yrittää ratkoa ongelmia joista ei ymmärrä mitään.
Mä löysin täs vanhemmalla iällä kyllä työn josta pidän, mutta palkka on enempi nimellinen korvaus. 😌

Joudun onnekseni setvimään tätä erppiä vain noiden hallinnollisten yhtiöiden osalta, mutta ihan riittävästi tämäkin minua harmaannuttaa.

pfuuf. Sitten skumppakeikka viikonloppua varten ja kotiin siivoilemaan. Jihaa.
Mä en edes ymmärrä mistä puhutaan, erpit ja sapit. Sama ku kuuntelis parikymppisten juttuja, ei mitää hajua. Radios puhuttii joskus kuinka slaidataan insta liveen, hitto tällanen keski-ikänen joka ei ole somes, tajua mistä puhuttiin. 😂

Back
Ylös Bottom