Sniffari
Äitisi valinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vielä hyvää rypälettäUllatus
![]()
Sylvi myöntää tänään lupia kovin hövelisti.
Syksy lähestyy, joten taidanpa itse tarkastella missä kunnossa Aurat ovat.Eversti Santelssin kanssa pitää käydä tänää viimeiseen taistoon joukkojemme rippeillä.
Syksy lähestyy, joten taidanpa itse tarkastella missä kunnossa Aurat ovat.
Tätä kaipaan eniten tehdastyöläis-ajoista. Välillä ylitöissä pyhäpäivänä oli tyyliin 3,5x normiliksa. Vaikka se tuntipalkka oli pieni, tyyliin 15e niin kyllähän se tuntitaksa noilla prosenteilla oli reilusti yli viidenkympin. Siinä kun kävi pöntöllä niin helposti kilahti 20 eskoa tilille.Eikös se ole just parasta kakkia töissä, kun siitä jopa maksetaan. Ja aivan erityisen huolella ja hitaasti sunnuntaisin, kun paskomisesta saa tuplaliksan!
Mä oon istunut esimiehen kans 1,5h subissa 3,5x palkalla. Ei ehditty syömään enemmän ku tienattiin.Tätä kaipaan eniten tehdastyöläis-ajoista. Välillä ylitöissä pyhäpäivänä oli tyyliin 3,5x normiliksa. Vaikka se tuntipalkka oli pieni, tyyliin 15e niin kyllähän se tuntitaksa noilla prosenteilla oli reilusti yli viidenkympin. Siinä kun kävi pöntöllä niin helposti kilahti 20 eskoa tilille.
Ei tosin kehdannut noilla prosenteilla kovin pitkään istunnolla viihtyä...
Joskus kaipaa noita aikoja kyllä. Nykyään kiinteällä kuukausipalkalla. Pelkkää istumista on työkin, tosin koneen ääressä eikä pöntön.
Aurat ovat vaaleita ja pehmeitä. Ei näistä taida kunnollisia miekkoja saada aikaiseksi.Voisiko ne Aurat takoa miekoiksi, joilla vois kaataa Karhua.