Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ullatus
IMG-4515.jpg

Syksy lähestyy, joten taidanpa itse tarkastella missä kunnossa Aurat ovat.

Jos tällaisen vienon pyynnön voisi tässä esittää:

Voisiko ne Aurat takoa miekoiksi, joilla vois kaataa Karhua.

Janojuomaksi.

Joukkueitteni puolesta tässä kyselen, itestä ei niin väliä...

Voi veljet, eka viikko töissä 6 viikon loman jälkeen. Ja vielä tuossa parturoin puita ja pensaita. Nyt kyllä maistuu olut vähän liian hyvälle sikarin kanssa. Jatkakaa.

E. Ja jottei kukaan pahoita mieltään, veljet on sellainen ilmaus, joka sisältää myös sisaret ja kaikki muut mahdolliset variaatiot.

Viimeksi muokattu:
Eikös se ole just parasta kakkia töissä, kun siitä jopa maksetaan. Ja aivan erityisen huolella ja hitaasti sunnuntaisin, kun paskomisesta saa tuplaliksan!
Tätä kaipaan eniten tehdastyöläis-ajoista. Välillä ylitöissä pyhäpäivänä oli tyyliin 3,5x normiliksa. Vaikka se tuntipalkka oli pieni, tyyliin 15e niin kyllähän se tuntitaksa noilla prosenteilla oli reilusti yli viidenkympin. Siinä kun kävi pöntöllä niin helposti kilahti 20 eskoa tilille.

Ei tosin kehdannut noilla prosenteilla kovin pitkään istunnolla viihtyä...

Joskus kaipaa noita aikoja kyllä. Nykyään kiinteällä kuukausipalkalla. Pelkkää istumista on työkin, tosin koneen ääressä eikä pöntön.

Tätä kaipaan eniten tehdastyöläis-ajoista. Välillä ylitöissä pyhäpäivänä oli tyyliin 3,5x normiliksa. Vaikka se tuntipalkka oli pieni, tyyliin 15e niin kyllähän se tuntitaksa noilla prosenteilla oli reilusti yli viidenkympin. Siinä kun kävi pöntöllä niin helposti kilahti 20 eskoa tilille.

Ei tosin kehdannut noilla prosenteilla kovin pitkään istunnolla viihtyä...

Joskus kaipaa noita aikoja kyllä. Nykyään kiinteällä kuukausipalkalla. Pelkkää istumista on työkin, tosin koneen ääressä eikä pöntön.
Mä oon istunut esimiehen kans 1,5h subissa 3,5x palkalla. Ei ehditty syömään enemmän ku tienattiin.

Oli aika rento kaveri hän, yleni sit johonki vuoroesimiehestä seuraavan pykälän korkeemmalle pallille.

Back
Ylös Bottom