Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ich auch.olen todella väsynyt
auttaakohan kahvi?
N130.Speksit?
Tarkoitus on ollut kokeilla jossain vaiheessa ahtaa tuota tavaraa pienemmän Dr Palmisanon kehittelemän hylsyn sisään, mutta tässä on jäänyt paljon muutakin aikomuksen asteelle. Syksyn hirvijahditkin menee tänä vuonna ostopatruunoilla.N130.
Tostahan on oikeita tutkimuksia, että vanhenemisen ns. potkasut tulee n45v ja 60v iässä, jolloin tavallaan vanhentuu kerralla eteenpäin."Ihminen ei rapistu tasaisen vauhdin taulukolla. Uuden tutkimuksen mukaan vanheneminen ponkaisee vauhtiin noin 50 vuoden iässä." HS.fi
On huomattu
Loppu on lähellä.
Mä kävin tänäänkin töiden jälkeen, reilu 1,5h reeniä ja 20min kuntopyörää.Joku voisi mennä mun puolesta salille. Ei se salilla tekeminen, mutta sen jälkeinen jälkihili ja kotiin ryömiminen.
sun ei siis ny tarvi mennäItteäni lainaten, muijan mukaan näytin jo vuosia si 70 vuotiaalta, vähän jännittää miltä näyttää muutaman vuoden päästä :DTostahan on oikeita tutkimuksia, että vanhenemisen ns. potkasut tulee n45v ja 60v iässä, jolloin tavallaan vanhentuu kerralla eteenpäin.
Mä kävin tänäänkin töiden jälkeen, reilu 1,5h reeniä ja 20min kuntopyörää.sun ei siis ny tarvi mennä
Sen kun näkis ………..Juu, tarkenee kotona vähissä vaatteissa.
Hieman haluttaa karkkia ja jädeä.