Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko nyt niin, että 18.00 jälkeiset kaupat perutaan.

Joo tosiaan nyt näkyy oikein. Kait tuo jälkipörssi ihan validi juttu ja toiminut Suomessakin ja ameriikassa jälki- ja ennakko, mutta ei pitäis vaikuttaa mitään varsinaisiin noteerattuihin pörssikursseihin.

E: ach so olikin joku häiriö

Eipä mulla muuta.
1000052878.webp

Ilmeisesti +32 varjossa ja puolipilvinen tuuleton keli alkaa olemaan siinä rajoilla, että pitää itsekkin siirtyä suosiolla siestaajaksi. Tunteroinen punttia, 5km koiran kanssa löntystelyä ja reilu tunti pihatöitä, niin siinä on kyllä ihan koko päivän energiat käytetty. Reilun 3 litraa nautin nesteitä suoritusten aikana ja niin vain oli silti aamupainosta karannut 500g. Pitänee tankata jäätelöllä.

Oon ollu tänään todella kiukkuinen. Vituttaa kun kesäpoika tekee töissä mun työt muttei tee niiden töitä jotka on lomilla.
Varmaan myös kuumuus kiristää hermoja.

Huomisen kun jaksaa niin alkaa loma

Jos joku tekisi minun työt juuri parina viimeisenä päivänä ennen lomaa, niin nostaisin jalat pöydälle ja olisin tyytyväinen.

Back
Ylös Bottom