2,7 t. näyttökertaa · 22 t. reaktiota | Choco drinks only WATER and you should too! | Chocodogger
Choco drinks only WATER and you should too!.
Muistakaa terveellinen nesteytys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuppaa vaan varaamaan sitä lämpöä aika hyvin. Esim talvella tosi bueno kun lämmin ei pääse pois heti.Tänään jos aurinko pysyisi piilossa pilvien takana niin kämpän rakenteet voisi viilentyä sen verran,, että ensiyönä olisi mahdollisuus nukkumiseen.
Onneks osa meistä on tarpeeks rumia, ettei ole pelekoa yhenkään naisen lähestymisestä millään tavalla.o, etenkin jos kysms uusiin imisiin tutustumisesta(lue:nainen!)
lavvantaina nuorisofestivaaleilla yksi vosu oli halunnut tavata, mutta piti keksiä joku tekosyy, että sai olla sielä vain omassa rauhassa
ei jaksa!
Jätkä on kyllä nyt koukuttunut yhtä pahasti noihin korealaisiin minkkeihin kuin minä olin joskus kauan sitten venäläisiin minkkeihin, hehe. Eipä sillä, nuo videot on jostain kumman syystä sellaisia, joita jää helposti tuijottamaan pitkäksi aikaa aivot narikassa vaikka musiikki itsessään ei ole ihan omaan makuun.
Eli ei silakan tuoksuaKävin 5vko tauon jälkeen sparraamassa. Salilla oli hyvä ilmanvaihto ja viilennys![]()
Eli ei silakan tuoksua
Oon maistanu. #hyiyökEn oo ikuna juonu enkä etes maistanu kahavia.
Nisupullaa kylkeen.Jaa pitääpä keitellä kahvit.
Sitä pullapirua ei tässä talossa irti lasketa.Nisupullaa kylkeen.
Varovasti voi pikkusormen antaa...Sitä pullapirua ei tässä talossa irti lasketa.
@vokot
Onko ASML ollut niissä Osuuspankin ostosuosituksissa esillä?