Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en ole kyllä nauttinut tästäkään viikosta vielä, sillätavalla

mutta huomenna siihen tulee muutos ja Kuningas astuu mukaan kuvioihin

coittaahan PerjantaiJaPoikamies

ja lupaa ei tarvi kysyä, keneltäkään #nautin

mieti Meistä jotka otottavat tätä viikkoa noin viisikymmentä viikkoa vuodessa!

niistä viikoista ei nauti
Monesti oon kironnut näitä omia geenejä jotka ei pidä kuumasta, mutta mielummin silti näin. Minulle ne 50 viikkoa on aivan hyviä ja nautinnollisia niin voin sitten kärsiä kesällä ja sallia teidän muiden nauttia.

Kunhan saisi housut jalkaan niin olisi lähtö kaverin pakkotyöleirille. Tällä kertaa vain hiekan siirtelyä. Läskit marinaadissa ja alkoholit kylmässä.

Huh huh, 30km maastopyöräilyä @1h15min. Joutunee kieltämättä harrastamaan kestävyystreenejä, ennen kuin suuntaa suunnitelmissa olevalle lapin pyöräretkelle. Reilu 20km menee ihan joutuisasti, mut sit alkaa loppumaan reisistä tehot. Noh, onneksi tässä on viel hetki aikaa kuroa kestävyysvajetta kiinni.

Samaa mieltä. Kevät ja syksy on parasta aikaa. Mutta se on vaan kun Suomessa kesä on lyhyt, niin siitä pitää jokaisen nauttia vaikka väkisin ja valheellisesti eikä sovi valittaa.
Kevät vasta lyhyeltä tuntuikin, oliko edes kevättä. Mamban sanoin vielä on kesää jäljellä, elokuukin on ollut monesti paras ja keskimääräisesti lämpimin kesäkuukausi.

elokuussa vain alkaa olla jo ehtoolla niin pimiää, että siitä, Minä, en, pidä

kyllä kesäkuu on paras Kesä

Kevät vasta lyhyeltä tuntuikin, oliko edes kevättä. Mamban sanoin vielä on kesää jäljellä, elokuukin on ollut monesti paras ja keskimääräisesti lämpimin kesäkuukausi.
Nojoo vähän huono oli. Yleensä huhti- ja toukokuu on parasta aikaa olla elossa kun on jo miellyttävän lämmin mutta ei vielä itikoita metsissä. Mukava mennä koiran kans pitkiä lenkkejä luonnossa.

Back
Ylös Bottom