Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko pitkän saaren jäätee?
Vaikea lukea tuollaista tekstiä ilman kappalejakoa, mutta sehän on vain minä-ongelma.Siis edelleen paino nousee kun energian saanti on suurempaa mitä kulutus. Pointtini oli, että kaikki varmasti tietää että miten laihdutus tapahtuu, eriasia miten laihdutus toteutuu. Jos kaksi saman pituista ylipainoista ihmistä syö ja liikkuu saman verran ei tarkoita, että että paino putoaa samaa vauhtia, elimistö myös reagoi eritavalla laihdutukseen, laihduttaessa tapahtuu erilaisia fysiologisia ja hormonaalisia eroja mitkä vaikuttaa laihdutukseen, hormonit säätelee mm. aineenvaihduntaa, ruokahalua ja rasvanpolttoa. Sitten on ne psykologiset syyt erikseen, kaikki nämä yhdessä tekevät laihdutuksesta monimutkaisen prosessin ja jokaisen elimistö reagoi eritavalla, siinä missä yksi laihduttaa 10 kiloa helposti voi se olla toiselle haastava. Oma kohtaiset painon pudotukset ovat subjektiivisia kokemuksia.
Onko pitkän saaren jäätee?
Jota en ole myöskään missään kiistänyt, että ihminen ei kykenisi laihtumaan. Sinä puhut siitä miten laihduttaminen toteutetaan, minä puhuin taas prosessista. Perusperiaatteet ovat jokaiselle sama, prosessi on yksilöllinen.Mutta siitähän ei ollut kyse kuinka nopeesti kukin laihtuu. Vaan että jokainen kykenee laihtuun ja ylläpitämään painoa KUN haluaa.
Anteeksi, lukihäiriöni tutkiminen jäi joskus vaiheeseen, mutta olen joskus epäillyt sitä itse.Vaikea lukea tuollaista tekstiä ilman kappalejakoa, mutta sehän on vain minä-ongelma.
Vaikuttaa siltä että hänen palvelijan pitäis älytä olla hiljaa ja liikkumatta. Herra voi sitten itse nukkua tyytyväisenä.katso liitettä 272304
Pierupussi
Samaa mieltä. Kevät ja syksy on parasta aikaa. Mutta se on vaan kun Suomessa kesä on lyhyt, niin siitä pitää jokaisen nauttia vaikka väkisin ja valheellisesti eikä sovi valittaa.Säästä kun ei ole tarpeeksi vielä puhuttu, niin totean vain että olispa talvi tai edes syksy.