Voit laittaa nyt jo![]()
Joo!!!!
Me halutaan keski-ikäisen miehen kauneutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voit laittaa nyt jo![]()
Ai saakeli, pitää si harkita illan hämärässäJoo!!!!
Me halutaan keski-ikäisen miehen kauneutta.
Ei maailmassa ole riittävästi ruokaa.Onko kisakatsomoon varattu riittävästi ruokaa?
Ei kannata harkita, tänne vaanAi saakeli, pitää si harkita illan hämärässämut mä varotin!
Olik tää se uusi vitosrellu?
Eiku just alkaa isojen poikien sarja sumossa.sitten lyyään V2 tulille
Tällaisen mä ostaisin jos koirat mahtuis kyytiintämä yksilö
ai, että on Hieno! henkilöauto
![]()
Upea auto Käyttöautossa: Renault 5 E-Tech electric 150hv comfort range techno
Katso upea Renault Käyttöautolta hintaan 32 900 €.www.kayttoauto.fi
Entäs kun ei ole somessa?Jos tää loppuu niin minne raportoida saamisia?
Jos/kun tää loppuu niin siirryn instaan laittamaan lääh puuh kommentteja naisille.
Entäs kun ei ole somessa?![]()
Olin facessa ja instas vuosia si, en löytäny syytä jäädä niihin.Äijä todellinen sissi kun ei somea herran vuonna 2025. Kaik tapahtumatkin infotaan siellä. Puhumattakaan pers kuvista.
Itsellä ei sosiaalisuuden ongelmaa tulee lörpöteltyä joka paikassa niin että lapsia (omia) hävettää.
Kyllähän sitä vois olla sosiaalisempi, joskus TODELLA harvoin juttelen töissä jollekkin sanan pari. Mut iän myötä tullu toi, etten jaksa tuhlata aikaani kehenkään jonka seura ei aidosti kiinnosta. En jaksa esittää.Äijä todellinen sissi kun ei somea herran vuonna 2025. Kaik tapahtumatkin infotaan siellä. Puhumattakaan pers kuvista.
Itsellä ei sosiaalisuuden ongelmaa tulee lörpöteltyä joka paikassa niin että lapsia (omia) hävettää.