Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos kävisi heittämässä mutsin kotiinsa (~650km) niin voisi taas jatkaa kesälomanviettoa. Vaikka pienellä isoilla tumuilla.

Ensiviikolla sitten takaisin ruotuun. Tosin voihan sitä tänäänkin laihtua, kesän kuumin päivä ja tojootan ilmastointimasiinassa reikiä.

Viimeksi muokattu:
Kun syöt vähän namia ja paineet nousee 😅
yllättävää kuinka suonet saa näyttään isommalta, noi reidet ei ole kovin isot. 😁
Toki kun en edes pysty vammojen takia käveleen ilman apuvälinettä. 😎

Liitteet

• IMG_1809.webp
    IMG_1809.webp
    40,8 KB · Katsottu: 52
tuollainen kun vähän kuluu käytössä muutaman vuoden ja 15tonnia hinnasta pois niin sitten harkitsen: vakavasti

Jos tää loppuu niin minne raportoida saamisia?

Jos/kun tää loppuu niin siirryn instaan laittamaan lääh puuh kommentteja naisille.
Entäs kun ei ole somessa? 🫨
Mihin kertoa asioita jotka ei kiinnosta ketään.
Tää pakkis on ainoa sosiaalisuus mun elämässä.
Jos tää loppuu, on kai pakko alkaa ainaki moikkaan työkavereita ja salilla kanssareenaajia.
Puhuminen on sentäs liiottelua, joku alkaa viel kyseleen ja uteleen. Nyt sentäs oon töis mystinen tyyppi, jonka nimen kaikki tietää, mutta mä en tiedä juuri kenenkään nimee. Mut kukaan ei myöskään tiä musta mitään.

Äijä todellinen sissi kun ei somea herran vuonna 2025. Kaik tapahtumatkin infotaan siellä. Puhumattakaan pers kuvista.

Itsellä ei sosiaalisuuden ongelmaa tulee lörpöteltyä joka paikassa niin että lapsia (omia) hävettää.

Entäs kun ei ole somessa? 🫨

Juu, vähän sama juttu. Fb:ssa yleensä max 10 ihmistä laittaa kommenttia ja näistä noin puolia tulee nähtyä IRL - ainakin joskus 😆

Tänään tosin ihmeellinen seuratapahtua: minut on kutsuttu rippijuhliin, joten kohta pitää vähän tälläytyä ja lähteä kyläilemään!

Äijä todellinen sissi kun ei somea herran vuonna 2025. Kaik tapahtumatkin infotaan siellä. Puhumattakaan pers kuvista.

Itsellä ei sosiaalisuuden ongelmaa tulee lörpöteltyä joka paikassa niin että lapsia (omia) hävettää.
Olin facessa ja instas vuosia si, en löytäny syytä jäädä niihin.
Ja toi on vähä persiistä, kun iso osa firmoistaki on vaan somes.
Mut en siltikää palaa.

Kyllähän sitä vois olla sosiaalisempi, joskus TODELLA harvoin juttelen töissä jollekkin sanan pari. Mut iän myötä tullu toi, etten jaksa tuhlata aikaani kehenkään jonka seura ei aidosti kiinnosta. En jaksa esittää.

Back
Ylös Bottom