Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunnon eskalaatio ja venakko pois elämästä. Sen parempaa neuvoa ei voi antaa.

Tuollainen pelkästään ulkonäölle/näöstään elänyt tuuliviiri kun alkaa ikääntymään ja menettää kauneuttaan, niin sitten siitä vasta katkera ja vittumoinen tuleekin.
Samaa mieltä. Toki jokainen tekee omat päätöksensä. Kelläpä niistä ois oikeus sanoa, toki turha kaikesta si valittaakkaan.

Mutta ihmiset, älkää ostako lahjoja ja palkitko jos ootte tehny väärin tai toinen on tehny väärin. Ainoa syy ostaa lahja, on tehdä se puhtaasti sydämmestä, koska haluaa ilahduttaa toista muistamisella. Silloinkaan se lahjan arvo ei saisi olla määräävä.
Muuten mennään vain ojasta allikkoon, ja lopputulos on aina huono pidemmän päälle.

Ajoneuvon katsastus suoritettu, ei huomautettavaa. Katsastus käytännössä kesti sen, mitä menee päästöihin ja jarruihin kun testaa. Alustan osalta katsuri nosti auton ylös ja laski samantien alas, todeten, että vittuako tuota kopeloimaan ku kaikki on uutta. Menispä aina näin jouhevasti.

Syksyllä taas bodataan.

IMG-4018.jpg

Meinasi tehdä tiukkaa

IMG-4019.jpg

Ja tekikin kasaamisen kanssa. Piti välipurkaa ja kasata uudelleen pari kertaa.

Vielä vinksin vonksin, kun kiristämättä ja suoristamatta.

Kuntit kuntit, ei saa arvioida puhtaasti länsimaisilla kriteereillä, koska tässä on puolet länsimaata ja toinen puoli itäblokkia. Jälkimmäisessä on ihan erilainen meininki kuin meillä ja paljon myös todella hyviä juttuja. Hybridiratkaisulla mennään.

Minä ymmärrän valintojasi.

Mun kaverilla on Alfa Romeo ja hitto, kun on kiva ajaa sillä. Välillä vituttaa loputtomat sähköviat ja pakkasellahan se ei edes käynnisty.

Itsellä Tojota, joka lähestulkoon huoltaa itse itsensä. Sillä pääsee paikasta toiseen luotettavasti ja suorituskyky riittää valtakuntamme säädösten mukaiseen etenemiseen. Mutta sitten kun on kaunis kesäyö ja edessä mutkainen maalaistie niin...

Kellä on liitua millä piirtää voi autojen kohdalla hommata molemmat. Naiset vaan huonommin pysyy tallissa odottamassa vuoroaan, joten valintoja on pakko tehdä. Vaikka olen itse tojota-miehiä niin en kyllä alfistia kummeksu ollenkaan.

"Trendaavat haut" 😖

Saakohan tuollaisen turhakkeen jotenkin poistettua käytöstä? Tekniset tiedot: Google, Chrome ja Android.

Helvettiäkö minä trandaustiedoilla teen ☠️

Eilen oli niin veto pois kun vaan voi olla, vaaka taas kertoi miksi kun 0,5kg humpsahtanut alaspäin kerralla painoa.
Toi on kyllä ihme juttu, tekee kokoajan tuota samaa kun pysyy jollain tasolla ja sitten se sama 0,5kg kerralla alaspäin. Samahan se meneekö se tasaisesti vai pykälittäin kun vain tapahtuu mutta miettinyt itsekseen vain sitä mekanismia tuon ilmiön takana.

Eilen myös pohdin tuota onko kaiken vaivan arvoista ja miksi tekee, kun just väsytti niin hitokseen ja iltapäivällä ei jaksanut edes silmiä räpytellä töissä.
Onneksi tänään saa myös yhden työprojektin ison vaiheen valmiiksi, tulee niitä onnistumisen tunteita ja toki myös ihan taloudellinen puolikin kiittää joskus. Tää kun tietynlainen sijoitus niin ei heti hyödy siitä.

Minä ymmärrän valintojasi.

Mun kaverilla on Alfa Romeo ja hitto, kun on kiva ajaa sillä. Välillä vituttaa loputtomat sähköviat ja pakkasellahan se ei edes käynnisty.

Itsellä Tojota, joka lähestulkoon huoltaa itse itsensä. Sillä pääsee paikasta toiseen luotettavasti ja suorituskyky riittää valtakuntamme säädösten mukaiseen etenemiseen. Mutta sitten kun on kaunis kesäyö ja edessä mutkainen maalaistie niin...

Kellä on liitua millä piirtää voi autojen kohdalla hommata molemmat. Naiset vaan huonommin pysyy tallissa odottamassa vuoroaan, joten valintoja on pakko tehdä. Vaikka olen itse tojota-miehiä niin en kyllä alfistia kummeksu ollenkaan.
Hyvä ja osuva analogia mutta siihen jäi pieni puute jos ihan vaan autoista puhutaan. Jos tarve ratkaisulle, joka on sekä äärimmäisen high-end että robusti niin siihen ei tarvita kahta autoa vaan yksi Mercedes-Benz, mielellään S-sarjalainen. Se on niin miellyttävä ajaa, että usein ihmettelen miksei kaikki ole hommanneet sellaista, kun tien päällä näkyy niitä niin vähän. Tuossa omassa yksilössänihön oli ostaessa mittarissa -200 000km eli pitää ajaa 200 000km ennen kuin moottori on täysin ajamaton. Lisäksi ajotietokoneeseen tulee muistutukset määräaikaishuollosta mutta siten, että se muistuttaa 30tkm välein, ettei huoltoa tarvitse tehdä. Moni tavallisilla autoilla aiemmin ajanut on vanhasta muistista vienyt Mercedes-Benzinkin huoltoon 30tkm täytyttyä, jonka takia tuo muistutus on lisätty ajotietokoneeseen.

Back
Ylös Bottom