Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Instagram on saanut minut uskomaan, että lisäpainoliivi olisi hyödyllinen reenivaruste.

Mieleni sai minut uskomaan, että tarvitsen toisenlaisen härpäkkeen.

Vanhuus on myös sitä ettei muista oliko seuraava treeni jalkapäivä vai rinta/olkapää päivä.
Luonnollisesti silloin tehdään rinta, tosin tässä tapauksessa toistaiseksi sinne sattuu myös vähiten.

Oli Sortti-asemalla porukkaa.
Mun pitäs kanssa käydä kaatiksella, en tiedä miksi mutta satun aina samaan aikaan kun miljoona muutakin ihmistä.
Kustannussyistä on umpikärry mihin ladataan kaikki sekajäte, pahvit ja kipsilevyt yms. sekalainen. Joka kerta kun käy siellä kaatiksella vaikka on vain 1-2/vuosi niin miettii onko se sen arvoista ja ottaisko vaan lavan pihalle sekajätteelle...

Mun pitäs kanssa käydä kaatiksella, en tiedä miksi mutta satun aina samaan aikaan kun miljoona muutakin ihmistä.
Kustannussyistä on umpikärry mihin ladataan kaikki sekajäte, pahvit ja kipsilevyt yms. sekalainen. Joka kerta kun käy siellä kaatiksella vaikka on vain 1-2/vuosi niin miettii onko se sen arvoista ja ottaisko vaan lavan pihalle sekajätteelle...
Olin vähän unohtanut mitä kaikkea kuormassa ja tuolla ei vielä punnita, niin selvisin 44 eur per kuorma.

Olin vähän unohtanut mitä kaikkea kuormassa ja tuolla ei vielä punnita, niin selvisin 44 eur per kuorma.
Ei meilläkään punnita ja se 2m2 umpikärry ei paljoa enempää maksa, tosin suurin osa tilavuudesta on pahvia joka lajitellaan.
Vaihtolavan jos ottaa niin pienikin maksaa tyhjennyksineen helposti 1000€, tosin siihen saa mättää muutaman vuoden tavaraa.
Puu ja muovi meillä lajitellaan omille lavoille, niitä tulee kaikista eniten.

Vanhuus on myös sitä ettei muista oliko seuraava treeni jalkapäivä vai rinta/olkapää päivä.
Luonnollisesti silloin tehdään rinta, tosin tässä tapauksessa toistaiseksi sinne sattuu myös vähiten.
Luonnollisesti. Treeniviikko/-kierto alkaa aina penkkipäivällä ja mikäli ei muista, mikä päivä viikosta on, se on aina ensimmäinen eli penkkipäivä.

Kehitin uuden painonhallinta metodin (19.90€/kk + aloitusmaksu 150€)
Mikäli 6kk aikana ei ole paino laskenut maksamme takaisin 1000€!

Ohjelman nimi on mäzik stone ja siinä nuollaan kiveä 2 krt/vrk/ 1 minuutti (vapaavalintaiseen aikaan, milloin kiireisen ihmisen sopii se tehdä)
(mäzik stone kivi kuuluu starttipaketin hintaan!)

Lisäksi pitää noudattaa VAIN seuraavaa ohjetta joka n.80kg miehelle.

Aloitus, syö alkuun 2200kcal/vrk

1. jos paino nousee, vähennä 500kcal/vrk
2. jos paino laskee yli 500g/vko lisää ruokaa 100kcal/100g laskenut paino
3. jos paino pystyy paikallaan kehityksen edetessä laske ruokamäärää 200kcal/vrk kunnes paino laskee taas 500g/vko

Pro jäsenyydellä saat myös ruokaohjelman 500€/kk

Mullistavaa! Pelkästään kiveä nuolemalla 2 minuuttia päivässä kiinteydyt ja tunnet itsesi onnelliseksi!
1751290344646.webp

Uskomatonta 😮
Minun parvekkeelle paistaa aurinko. Sitä on tapahtunut harvoin - mikä näkyy kesäkukissa. Ne eivät varsinaisesti kukoista.

Nyt Masa-kissa ulkoilemaan. Ei kyllä vielä rasva tirise näissä lämmöissä, koska melko vilpoisaa on.

Back
Ylös Bottom