Alicia
VIP
, mutta edelleen hyvä. Uusia versioita vain pukkaa View: https://www.instagram.com/reel/DK3oVIwzVrA/?utm_source=ig_web_copy_link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, mutta edelleen hyvä. Uusia versioita vain pukkaa Instagram on saanut minut uskomaan, että lisäpainoliivi olisi hyödyllinen reenivaruste.
Mun pitäs kanssa käydä kaatiksella, en tiedä miksi mutta satun aina samaan aikaan kun miljoona muutakin ihmistä.Oli Sortti-asemalla porukkaa.
Olin vähän unohtanut mitä kaikkea kuormassa ja tuolla ei vielä punnita, niin selvisin 44 eur per kuorma.Mun pitäs kanssa käydä kaatiksella, en tiedä miksi mutta satun aina samaan aikaan kun miljoona muutakin ihmistä.
Kustannussyistä on umpikärry mihin ladataan kaikki sekajäte, pahvit ja kipsilevyt yms. sekalainen. Joka kerta kun käy siellä kaatiksella vaikka on vain 1-2/vuosi niin miettii onko se sen arvoista ja ottaisko vaan lavan pihalle sekajätteelle...
Ei meilläkään punnita ja se 2m2 umpikärry ei paljoa enempää maksa, tosin suurin osa tilavuudesta on pahvia joka lajitellaan.Olin vähän unohtanut mitä kaikkea kuormassa ja tuolla ei vielä punnita, niin selvisin 44 eur per kuorma.
Luonnollisesti. Treeniviikko/-kierto alkaa aina penkkipäivällä ja mikäli ei muista, mikä päivä viikosta on, se on aina ensimmäinen eli penkkipäivä.Vanhuus on myös sitä ettei muista oliko seuraava treeni jalkapäivä vai rinta/olkapää päivä.
Luonnollisesti silloin tehdään rinta, tosin tässä tapauksessa toistaiseksi sinne sattuu myös vähiten.
Kunnon eskalaatio ja venakko pois elämästä. Sen parempaa neuvoa ei voi antaa.
Jälkimmäisessä on ihan erilainen meininki kuin meillä
Onko tarpeen mainita millaista pikkusuolaista tykkään nuolla
#rattopojat