Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on ihan sairasta, syö kuin hiiri ja liikkuu kuin hirvi.
Silti paino laskee tuskaisen hitaasti.

Liitteet

• Screenshot_20250626_165530_Pedometer.webp
    Screenshot_20250626_165530_Pedometer.webp
    25,7 KB · Katsottu: 46
Tää on kieltämättä huutokauppahomman selkeä etu, tingattu valmiiksi.
Mä olen jo ihan normi työhommissakin täysin kypsä tinkaamiseen.
Kun on verkkokauppa missä selkeät hinnat niin miksi ihmiset lähettelee sähköpostia ja kyselee tarjousta näistä, sitten vielä suuttuvat kun ilmoittaa hintojen olevan sivuilla ja niiden olevan voimassaolevat hinnat.

Mä olen jo ihan normi työhommissakin täysin kypsä tinkaamiseen.
Kun on verkkokauppa missä selkeät hinnat niin miksi ihmiset lähettelee sähköpostia ja kyselee tarjousta näistä, sitten vielä suuttuvat kun ilmoittaa hintojen olevan sivuilla ja niiden olevan voimassaolevat hinnat.

Onneks on asiakaskunta aika vakio ettei kaikenmaailman outoja kyselijöitä ja tinkaajia ole juurikaan. Pikemminkin ite olen riesana tyrkytän tarjouksia tuukko hakeen -en tuu.

Tää on ihan sairasta, syö kuin hiiri ja liikkuu kuin hirvi.
Silti paino laskee tuskaisen hitaasti.
Mulla on tähän lääke. Salista tauko ja kaljaa. Itellä tuli 2kk+ taukoa, koska kremppaa, pari lenssua ja kaikenlaista muuta puuhaa ja vähän kadonnut rutiineista. Olutta sitten viikonloppuisin. Paino tippunut sen 5kg, mutta tässä varjopuolena vyö on ihan yhtä kiree ja fläsää on vähintään kuin aiemmin.

Mutta siis paino tippunut kyllä, jos se primääritavoite 😀

Mulla on tähän lääke. Salista tauko ja kaljaa. Itellä tuli 2kk+ taukoa, koska kremppaa, pari lenssua ja kaikenlaista muuta puuhaa ja vähän kadonnut rutiineista. Olutta sitten viikonloppuisin. Paino tippunut sen 5kg, mutta tässä varjopuolena vyö on ihan yhtä kiree ja fläsää on vähintään kuin aiemmin.

Mutta siis paino tippunut kyllä, jos se primääritavoite 😀
Haha!
Koitin tota lääkettä, tosin sen 24kk.
On tässä sen jälkeisestä ajasta nyt lähtenyt n.13kg mutta vuosi vuodelta toi navankohta on vaan kokoajan tiukemmassa, painolla mulle ei ole mitään väliä mutta ei oo kiva olla kokoajan sen näköinen että ois 7kk raskautta menossa.

Haha!
On tässä sen jälkeisestä ajasta nyt lähtenyt n.13kg mutta vuosi vuodelta toi navankohta on vaan kokoajan tiukemmassa, painolla mulle ei ole mitään väliä mutta ei oo kiva olla kokoajan sen näköinen että ois 7kk raskautta menossa.
Njoo, ei sitä itekään tosiaan viikonloppuisin tintattua tule, lähinnä nautintona ja aamulla lenkille. Mutta kaloreitahan siinä on silti. Enemmän ehkä huomaa sitä, että vähätkin lihat häviää. Kaljamahaa ei oikeen synny, jenkkakahvoihin valahtaa ennemmin, jos kovin sikailee.

Meillä koulussa poltettiin kevään lopulla oppilaiden vanhat koepaperit nuotiossa, koulun pihalla oli vanha kaivonrengas jossa tämä tehtiin. Voi olla, että nykyään ei varmasti yleinen tapa. 🤭🙈
Yläasteen lopulla tehtiin sorvilla dildot yhdelle kusipäiselle naisopettajalle. Puukäsityön opettaja oli huumorimies ja anto niille arvosanatki ihan siinä missä naulakoille ja linnunpöntöillekkin.

Haha!
Syö yks päivä vähän reippaammin kaikkea moskaa ja sit taas palaa takaisin parsahommiin. Muutamassa päivässä lähtee se turvotus minkä sait päivässä aikaiseks ja yleensä laskee vielä alemmas kuin mitä ennen mättöä.

Mää niin tarttisin isomman tallin ja 2-pilarinostimen. Pari iltapäivää turannut alustaremppaa ja muuta yleishuoltoa pukkien varassa, nyt lonkanseutu jumissa/kipeä ja polvet snadisti turvoksissa.

Ei ois enää lattiaukoksi meikä mannesta, tulis varmaan kuolema jos pitäis 150m2 paiskoa lamia/parkettia päivässä palkkansa eteen.

Syö yks päivä vähän reippaammin kaikkea moskaa ja sit taas palaa takaisin parsahommiin. Muutamassa päivässä lähtee se turvotus minkä sait päivässä aikaiseks ja yleensä laskee vielä alemmas kuin mitä ennen mättöä.
Mä luulen että läski vaan muuttuu lihakseksi.
Tsirba-Leena sanoi niin netissä.

Back
Ylös Bottom