Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha!
Koitin tota lääkettä, tosin sen 24kk.
On tässä sen jälkeisestä ajasta nyt lähtenyt n.13kg mutta vuosi vuodelta toi navankohta on vaan kokoajan tiukemmassa, painolla mulle ei ole mitään väliä mutta ei oo kiva olla kokoajan sen näköinen että ois 7kk raskautta menossa.

Luonnonlaki on: sieltä läski lähtee viimesenä missä se eniten **tuttaa. Varttuneella herrasmiehellä vattan päältä tietty.

Että ei pääse laihtumaan. Plättyjä.

IMG-3967.jpg

Ja viintä:).
Suit you Sir, pancakes al fresco.

(Vaimo pakottaa katsomaan sitä lomatalo ulkomailta tms. ja siellä aina ihastelevat, että voi syödä al fresco (=ulkona), kunhan kämpässä on joku terassinpläntti tms).

Luonnonlaki on: sieltä läski lähtee viimesenä missä se eniten **tuttaa. Varttuneella herrasmiehellä vattan päältä tietty.

Keski-ikäisen, keskirasvaisen Sylvin keskivartalorasva pitää sinnikkäästi kiinni olinpaikastaan. Se on se viimeinen reservi, jonka varassa sinnitellään katovuosien ja nälänhädän yli.

Mun täytyy pitää huolta taas Suomen it-nörteistä, varaudun tuhlaamaan 5 numeroista summaa yhteen ohjelmistokehitykseen.
Sama tullut jo tehtyä pariin kertaan, näiden kanssa on kuin Apotin rakentamista johon palaa rahaa vtusti eikä tule millään halutunlaista.

Ylenpänä tervettä👍

IMG-3977.jpg
Ottaa henkeen jo pelkän kuvan katsominen.
Vanhojen talojen remontointi on mun henkilökohtainen helvetti, paljon saa tapahtua että minut löytää niistä hommista.

Toisaalta ne kyllä antaisi paljon, joskus ex-rouvan piharakennukseen remppasin sille isot tilat niin olihan se muutos aika monen. Siinä ei tosin tullut kajottua rakenteisiin, päälle oikaisukoolaukset ja levyt päälle.

Tulipa sopivasti Kakelle ja muille rempparoopeille kuva vastaan:
1751011674033.webp

Mietinpä vain tänään, että mikä helvetti saa ihmisen autossa polkemaan jarrun pohjaan, laittamaan hätävilkut päälle keskellä kaistaa...

No sitten se selvis: veli ranskalainen tms päätti, että nyt on just SE hetki, kun hyymermobiili pitää pysäyttää saadakseen porosta kuvan.

Saaaaaatana mie sanon
Eilen eräs oman elämänsä supersankari, päätti vetää 100km/h nopeudesta jarrut lukkoon ja vasta kun nopeus lähes seis, laittoi vilkun jotta kääntyy p-paikalle.
Oli muuten ranskan ihme silläki alla.
Eihän sitä ny parane hyvää vilkkua kuluttaa, joku vielä luulee että aiot kääntyä. 😤

Muutenki tos miettiny, kun työkseen ajellu kaikenlaista taksista linja-autoon ja pyöräkuormaajaan. Mitä enempi siel liikentees liikkuu, sitä paremmin huomaa kuinka helevetin isolla osalla ihmisistä ei todellakaan pitäis olla alla edes polkupyörää, saati autoa.
Ei se ny niin vaikeeta ole se ajaminen ja muun liikenteen huomioiminen, mutta kun minä vitun minä vain kaikilla mieles.

Ei se ny niin vaikeeta ole se ajaminen ja muun liikenteen huomioiminen, mutta kun minä vitun minä vain kaikilla mieles.
Tähän vielä kun lisätään erikoiskuljetukset.

Harvemmin liikennettä _koitetaan_ pysäyttää ja sitä tikkaria harvemmin (ei ikinä) heilutetaan ihan vaan hauskuuden vuoksi: mutta kun MULLA on kiire ja MINUN pitää nyt päästä työntämään muoviohjukseni väenvängällä tuonne sekaan.. hohhoijjaa

Muutenki tos miettiny, kun työkseen ajellu kaikenlaista taksista linja-autoon ja pyöräkuormaajaan. Mitä enempi siel liikentees liikkuu, sitä paremmin huomaa kuinka helevetin isolla osalla ihmisistä ei todellakaan pitäis olla alla edes polkupyörää, saati autoa.
Välinpitämättömyys muista.
Ihan sama lisääntyy kaikilla elämän osa-alueilla, ei yhtään mietitä miten oma toiminta vaikuttaa muihin.

Toki myös puhdas idiotismikin "no enmä aatellut".

Back
Ylös Bottom