Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aasit, vuohet ja koirat ovat maailman parhaimmat asukit.
Ymmärrän. Eikä vara venettä kaada. Itellä ei ollut aikanaan muistaakseni mitään ongelmia, kun akku oli kunnossa. Mutta tot kai kannattaa pitää, jos on riskinä tyhjä akku.ehkä se on "ominaisuus"
en tiedä
useassa hd keskustelussa olen törmännyt vastaaviin kommentteihin niin miksi en tökkäisi johtoa kiinni kun se pikaliitin kerran on, ei ole vaiva: ei mikään
Mä tiedän, että ideaalitilanteessa SE PITÄISI laittaa laturiin jokaisen ajon jälkeen, eikä siitä todellakaan oo mitään haittaa, mutten mä oo niin
tarkka.
Mä laitan mun laturiin kiinni, jos en aio ajaa kahteen viikkoon tai pidempään
Mä pistän mun pyörän laturiin joka kerta, kun en aio ajaa sillä yli 3-4 päivään.
Kävin tossa joku aika sitten leimaamassa autoa lohjalla ja siellä oli joku 'autonäyttely' samoissa tiloissa. Tossa jotain mitä kuvasin.vanhasta Hiacesta
Ois komia Hiace!Kävin tossa joku aika sitten leimaamassa autoa lohjalla ja siellä oli joku 'autonäyttely' samoissa tiloissa. Tossa jotain mitä kuvasin.
katso liitettä 271849
katso liitettä 271850
katso liitettä 271851
Siinä ois sniffarille kunnon peevee
katso liitettä 271852
Suikan i/ö, joko 750 tai 1100. Kulkenee ihan kivasti ihan kummalla moottorilla tahansa.Ois komia Hiace!
Sen pitää olla just tuollainen tarpeeksi vanha että tajutaan olevan harrastejuttu, eikä vaan vanha romu.
Mikähän motti mahtaa olla PV:ssä, sen ainakin tiedän etten uskaltas ajaa kuin tyhjäkäynnillä.
Mitähän nuo pv:n renkaat kestää?Suikan i/ö, joko 750 tai 1100. Kulkenee ihan kivasti ihan kummalla moottorilla tahansa.
Itellä kokemusta tosta pienemmästä ja se kulki ihan ok orkkis rungossa.
Kai ne jonkun yhen vedon kestää :DMitähän nuo pv:n renkaat kestää?