Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja Minulla tuppaa nuo ajelujen välit olla, pl.vuosiloma, yli kuukausi

useasti käy niin, että lomailun jälkeen käyn ajelemassa kerran-kaksi ennen kun luovutan lopullisesti ja laitan talvisäilöön

20250620_172053.webp
Jos ei olisi helevetin kylymä tuuli, niin olisi ihan kesäistä.

Aasit, vuohet ja koirat ovat maailman parhaimmat asukit.

Onko sinulle tuttu Facebookissa Tiluksilla?
Runsaasti videomateriaalia em eläimistä.

Esim Roki-vuohi, Pietu-koira, Tilda-lehmä ja härkäystävänsä Hemmo, minipossu Antero, Napero-aasi sekä useampia hevosia, lampaita, poneja, kissoja, kaneja, kanoja ja ankkoja.

ehkä se on "ominaisuus"

en tiedä

useassa hd keskustelussa olen törmännyt vastaaviin kommentteihin niin miksi en tökkäisi johtoa kiinni kun se pikaliitin kerran on, ei ole vaiva: ei mikään

Mä tiedän, että ideaalitilanteessa SE PITÄISI laittaa laturiin jokaisen ajon jälkeen, eikä siitä todellakaan oo mitään haittaa, mutten mä oo niin
tarkka.

Mä laitan mun laturiin kiinni, jos en aio ajaa kahteen viikkoon tai pidempään

Mä pistän mun pyörän laturiin joka kerta, kun en aio ajaa sillä yli 3-4 päivään.
Ymmärrän. Eikä vara venettä kaada. Itellä ei ollut aikanaan muistaakseni mitään ongelmia, kun akku oli kunnossa. Mutta tot kai kannattaa pitää, jos on riskinä tyhjä akku.

E. Voi olla, että ajoin ite vaan "liian usein"

Kävin tossa joku aika sitten leimaamassa autoa lohjalla ja siellä oli joku 'autonäyttely' samoissa tiloissa. Tossa jotain mitä kuvasin.

katso liitettä 271849

katso liitettä 271850

katso liitettä 271851

Siinä ois sniffarille kunnon peevee

katso liitettä 271852
Ois komia Hiace!
Sen pitää olla just tuollainen tarpeeksi vanha että tajutaan olevan harrastejuttu, eikä vaan vanha romu.
Mikähän motti mahtaa olla PV:ssä, sen ainakin tiedän etten uskaltas ajaa kuin tyhjäkäynnillä.

Ois komia Hiace!
Sen pitää olla just tuollainen tarpeeksi vanha että tajutaan olevan harrastejuttu, eikä vaan vanha romu.
Mikähän motti mahtaa olla PV:ssä, sen ainakin tiedän etten uskaltas ajaa kuin tyhjäkäynnillä.
Suikan i/ö, joko 750 tai 1100. Kulkenee ihan kivasti ihan kummalla moottorilla tahansa.

Itellä kokemusta tosta pienemmästä ja se kulki ihan ok orkkis rungossa.

Kaverilla oli tollanen ainakin samanvärinen tupla turbo joskus muinoin. Siinä oli jotkut gen 3 supran ahtimet ja vaihdettiin se single turboksi. Prätkäpajasta tais tulla uus pakosarja.

Mitähän nuo pv:n renkaat kestää?
Kai ne jonkun yhen vedon kestää :D

Bomber weekendillä joskus yks Leq b-foorumilta veti sellasella 1100lla killerbeelllä(pv) vartin vedon ja pannutti. Solisluu tais mennä poikki ja oli sen verran sissi et venas et oli kiihytykset saatu pois alta ku ei ollu ku yks lanssi ja ois menny muuten paussille kiihytykset.

Sillä oli muistaakseni ihan hyvät kinkut alla vaik oli vaan 8". Ehkä.

#paloi
#on

Tääl taitaa kaikki muut luovuttaa ennen mua. Laittakaa postauksia ihan mistä vaan. Mult tulee varmaan jotain tosi laadukasta läppää tässä illan mittaan.

Back
Ylös Bottom