Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#klassinen yhdistelmä, lonkku ja stiga. Tai en tiedä mitä Valtakunnanjohtaja sanoisi lonkeron imemisestä. Hieno mies anyway.

IMG_20250603_112300.webp

titta Seeker, titta

#takavanne #tyystin

katso liitettä 271533
Hyväksytään.

Oli muuten kynsilakan ostaminen taas operaatio.
Piti kyttäillä siinä meikkiosaston läheisyydessä hetkeä jolloin siellä ei ole ketään, sitten äkkiä kynsilakkahyllylle, pikaisesti hakua missä on musta ja kun se löytyi niin helevetin kyytiä kohti kassaa.

Minulla sama jos pitää suojaimia ostaa, perkeles että hävettää (köyn aina ostamassa niitä semmoisesta kaupasta missä en käy ikinä muuten)

ei varmaan kynsilakan osto hävettäisi yhtään

onko ne kalliita, jos teen koeostoksen?

tilaan netistä, tulee "huomaamattomasa paketissa"

alkaa vain tilauksen parim.enne päivä uhmaavasti lähestyä

5-26

mutta nyt, jorinat sikseen ja lihapullille!

Hyväksytään.

Piti kyttäillä siinä meikkiosaston läheisyydessä hetkeä jolloin siellä ei ole ketään, sitten äkkiä kynsilakkahyllylle, pikaisesti hakua missä on musta ja kun se löytyi niin helevetin kyytiä kohti kassaa.
Joskus aika kauan sitten minut lähetettiin kauppaan ostamaan niitä naisten suojahommia, kun neiti ei itse viitsinyt juuri sillä hetkellä lähteä mukaan. Yritin kysyä tarkkaa merkkiä ja tyyppiä mutta en saanut muuta kuin vihaisen vastauksen, että niitä samoja kun aina ennenkin mutta ongelma oli vaan, että en tiennyt mitä aina ennenkin oli ostettu ja tämän hyvin selvästi kerroin mutta se ei auttanut. Muutenkin tuollaisten juttujen ostaminen on minulle konservatiivina äärimmäisen vaivaannuttava tilanne. Ajelin kauppaan ja ostin mielestäni oikeita mutta kun palasin takaisin, niin ne oli kuulemma ihan vääriä, joten jouduin lähtemään ajamaan uudestaan ja edelleen yksin sinne kauppaan ostamaan taas naama punaisena oikeita parempien speksien kanssa, joita ei tietenkään ollut voinut ensimmäisellä kerralla antaa. Ostin sitten kyrpiintyneenä tuosta juoksuttamisesta ja tuplanöyryytyksestä säkin lasten vaippoja. Ei naurattanut neitiä sekään kun palasin niiden kanssa.

Minulla sama jos pitää suojaimia ostaa, perkeles että hävettää (köyn aina ostamassa niitä semmoisesta kaupasta missä en käy ikinä muuten)

ei varmaan kynsilakan osto hävettäisi yhtään

onko ne kalliita, jos teen koeostoksen?
Emmämuista, muutaman euron taisi olla.

Preservatiivit tilaan itse internetistä, yleensä useampi paketti kerralla niin ei tarvitse sitten koko ajan olla tilaamassa.
#rattopojat

Back
Ylös Bottom