Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyväksytään.
Oli muuten kynsilakan ostaminen taas operaatio.
Sylvin pelko on viisauden alku...vai miten se sananlasku menikään?Tänään oli herätys 05.45 ja ajattelin laittaa saman menta-postauksen missä lonkkutölkki(tyhjän rekvisiitaksi) mutta Sylvi olisi luultavasti tullut linjoja pitkin kimppuun niin jätin väliin.
Pikakassa?Minulla sama jos pitää suojaimia ostaa, perkeles että hävettää (köyn aina ostamassa niitä semmoisesta kaupasta missä en käy ikinä muuten)
Pikakassa?
Joskus aika kauan sitten minut lähetettiin kauppaan ostamaan niitä naisten suojahommia, kun neiti ei itse viitsinyt juuri sillä hetkellä lähteä mukaan. Yritin kysyä tarkkaa merkkiä ja tyyppiä mutta en saanut muuta kuin vihaisen vastauksen, että niitä samoja kun aina ennenkin mutta ongelma oli vaan, että en tiennyt mitä aina ennenkin oli ostettu ja tämän hyvin selvästi kerroin mutta se ei auttanut. Muutenkin tuollaisten juttujen ostaminen on minulle konservatiivina äärimmäisen vaivaannuttava tilanne. Ajelin kauppaan ja ostin mielestäni oikeita mutta kun palasin takaisin, niin ne oli kuulemma ihan vääriä, joten jouduin lähtemään ajamaan uudestaan ja edelleen yksin sinne kauppaan ostamaan taas naama punaisena oikeita parempien speksien kanssa, joita ei tietenkään ollut voinut ensimmäisellä kerralla antaa. Ostin sitten kyrpiintyneenä tuosta juoksuttamisesta ja tuplanöyryytyksestä säkin lasten vaippoja. Ei naurattanut neitiä sekään kun palasin niiden kanssa.Hyväksytään.
Oli muuten kynsilakan ostaminen taas operaatio.
Piti kyttäillä siinä meikkiosaston läheisyydessä hetkeä jolloin siellä ei ole ketään, sitten äkkiä kynsilakkahyllylle, pikaisesti hakua missä on musta ja kun se löytyi niin helevetin kyytiä kohti kassaa.
#tositakojan #jonnettilaan netistä, tulee "huomaamattomasa paketissa"
#tositakojan #jonnet
Emmämuista, muutaman euron taisi olla.Minulla sama jos pitää suojaimia ostaa, perkeles että hävettää (köyn aina ostamassa niitä semmoisesta kaupasta missä en käy ikinä muuten)
ei varmaan kynsilakan osto hävettäisi yhtään
onko ne kalliita, jos teen koeostoksen?
mutta nyt, jorinat sikseen ja lihapullille!
Joskus kuulin kaverista nimeltään Jorma Heijari. Tiedä sitten kuinka urbaania legendaa on.Yhden työkaverin sukunimi oli Takoja.
Etunimi ei ollut Jorma.