Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin sama fiilisOnkohan sitä alottanut kypsällä iällä jonkun hemmetin hampaiden purennan öisin kun oon nyt viikon ihmetellyt kun toinen leukaperä kipee etenkin haukotellessa, ei muuten oikeen huomannut, mutta eilen illalla 100% fine, tänä aamuna ihan jumissa purukalusto ja purenta "tuntuu odolta". Melkeen tuntuu paremmalta ristipurenta, eli alahampaat etuhampaiden eteen. Ainut muuttuja tässä ajassa oli siis nukuttu yö eli syyllinen löytynee sieltä. On kai näitkin jossain hierottu mutta äh.... miksi joka aamu tuntuu siltä että bingo koneesta napataan random vaiva, onko viikatemies sitten se kun pääsee huutamaan vihdoinkin itse Bingon!
Onkohan tässä vika Postissa vai tullissa vai vähän molemmissa?Suomi on kyllä monella tapaa kehitysmaa. Tilasin paketin aasiasta ja se tuli sieltä parissa päivässä lennolla ja tullasin sen heti, mutta nyt se on ollut viikon jossain Postin varastossa statuksena vapautettuna tullista.
Normaalia jumitusta täällä Suomen päässä.Onkohan tässä vika Postissa vai tullissa vai vähän molemmissa?![]()
Hammaslääkäriin ja kertoo tuosta, niin osaa sanoa että näkyykö jo hampaissa. Jos pureskelu on jatkuvaa, niin sen pitäs näkyä hampaissa ja lekuri varmaan suosittelee kiskoja.Onkohan sitä alottanut kypsällä iällä jonkun hemmetin hampaiden purennan öisin kun oon nyt viikon ihmetellyt kun toinen leukaperä kipee etenkin haukotellessa, ei muuten oikeen huomannut, mutta eilen illalla 100% fine, tänä aamuna ihan jumissa purukalusto ja purenta "tuntuu odolta". Melkeen tuntuu paremmalta ristipurenta, eli alahampaat etuhampaiden eteen. Ainut muuttuja tässä ajassa oli siis nukuttu yö eli syyllinen löytynee sieltä. On kai näitkin jossain hierottu mutta äh.... miksi joka aamu tuntuu siltä että bingo koneesta napataan random vaiva, onko viikatemies sitten se kun pääsee huutamaan vihdoinkin itse Bingon!
Onkohan tässä vika Postissa vai tullissa vai vähän molemmissa?![]()
Ja minä kun olen sitkeästi tällä taktiikalla yrittänyt.mutta ei se moti koskaan herää, jos istuu vaan sohvalla odottamassa![]()
Ja minä kun olen sitkeästi tällä taktiikalla yrittänyt.![]()
Täytyy kyllä tunnustaa, että kesäiset kelit ovat saaneet persauksen irti sohvasta ja luontoon liikkumaan. Patikointi ja retkeily on rentouttavaa hommaa, voi samalla katsella luonnon viherrystä ja tiirailla mitä eläimiä näkyy. Eilenkin oli oikein hieno ilma käydä iltalenkki tekemässä - ei edes hyttysiä vielä kiusana. Koivun siitepölykaudesta kun vielä pääsee eroon, niin a vot.Selkärangattomia he, jotka ei jaksa odottaa motin heräämistä.
Ja minä kun olen sitkeästi tällä taktiikalla yrittänyt.![]()
Sitten kun motivaatio lopahtaa, mennään uudestaan sinne sohvalle. Elämän kiertokulku.