Kesän ensimmäiset ukkoset, ehkä se on se viimeinen merkki talven väistymisestä. Lenkille toki oli tarkoitus lähteä, mutta täytynee hetkellä siirtää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän ässä ole mikään ralliauto. Sillä pitää ajaa oikeaa kaistaa 10kmh alinopeutta. Mielellään niin, että kuljettaja ajaa.Miten voikaan mennä mece miehellä tunteisiin kun S580e tulee valoissa hytkymään siihen viereen ja lyö lapun lattiaan ja sitten jää tuolle natsi teslalle. Sitten alkaa se perceily ja kiukuttelu![]()
Kiire on tässä tapauksessa ymmärrettävää ja perusteltua, kun siihen on näinkin tärkeä syy.Järki lähtee aina kun ihan helevetin kyytiä on menossa yksinäisyyttään huutavaa kotisoffaa lohduttamaan ja sitten joku ajaa 28km/h keskustan katuja.
Varmaan joku paise siellä mikä pukkaa muitakin hampaita jos purenta ei osu kohdilleen.Leukasärkyyn taisin keksiä epäillyn syyllisen. Mulla on yks viisuri viel suussa ja olen aina sanonut että sitä ei revitä ennen kun oirehtii... Taitaa oirehtia. Huomenna sitten näyttämään hammasta.
Ja nehän kaahaa.näin se on
Minäkin ajan mesellä Äsjoen ydinkeskustassa max 40kmh, yleensä sunnuntaiajelunopeutta noin 15kmh, Arvokkaasti, Lipuen
antaa pikkupoikien kaahata
Paranee kyllä miellyttävän nopeesti tollaset haavat suussa. Torstaina lähti hammas ja tänään aamulla kun vilkaisin niin ihan pienen pieni kolo enää, ehkä 1/10 siitä mitä oli tuoreena.Leukasärkyyn taisin keksiä epäillyn syyllisen. Mulla on yks viisuri viel suussa ja olen aina sanonut että sitä ei revitä ennen kun oirehtii... Taitaa oirehtia. Huomenna sitten näyttämään hammasta.
Keppien kanssa linkuttelua.
Miten voikaan mennä mece miehellä tunteisiin kun S580e tulee valoissa hytkymään siihen viereen ja lyö lapun lattiaan ja sitten jää tuolle natsi teslalle. Sitten alkaa se perceily ja kiukuttelu![]()