Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten voikaan mennä mece miehellä tunteisiin kun S580e tulee valoissa hytkymään siihen viereen ja lyö lapun lattiaan ja sitten jää tuolle natsi teslalle. Sitten alkaa se perceily ja kiukuttelu 🤣

Leukasärkyyn taisin keksiä epäillyn syyllisen. Mulla on yks viisuri viel suussa ja olen aina sanonut että sitä ei revitä ennen kun oirehtii... Taitaa oirehtia. Huomenna sitten näyttämään hammasta.

Leukasärkyyn taisin keksiä epäillyn syyllisen. Mulla on yks viisuri viel suussa ja olen aina sanonut että sitä ei revitä ennen kun oirehtii... Taitaa oirehtia. Huomenna sitten näyttämään hammasta.
Varmaan joku paise siellä mikä pukkaa muitakin hampaita jos purenta ei osu kohdilleen.

Jep, polvi tosiaan otti osumaa ja magneettikuvauksissa käyty. Eturistiside revennyt ja sitten joku kierukka tms irronnut. Ei muuta kuin leikkaussaliin ensi viikon lopulla :D. Nyt jännitetään, että meneekö tuo leikkaus tapaturmavakuutuksen piikkiin. Pitäisi kaiketi mennä. Julkisella menisi varmaan ikuisuus päästä operaatioon.

Avuton olo, kun ei pysty kunnolla kävelemään. Keppien kanssa linkuttelua. Nyt tarvisi jonkun henk koht avustajan kokkaamaan jne:giggle: Ei tullut paras kesä tästä, mutta ensi kesä parempi sitten!

Olisipa kiva mennä nyt ulos kävelylle. Alkukesä on aina ollut oma lemppari. Kaikki puhkeaa kukkaan ja on sellainen odottava fiilis kun kesä vielä edessä.

Paranee kyllä miellyttävän nopeesti tollaset haavat suussa. Torstaina lähti hammas ja tänään aamulla kun vilkaisin niin ihan pienen pieni kolo enää, ehkä 1/10 siitä mitä oli tuoreena.

Nyt eläinlääkärit hoitavat robottiruohonleikkureiden silpomia siilejä 😥
Uhan edessä siili käpertyy palloksi, mikä ei pelasta teriltä. Joten älä käytä robottia, jos kotikonnuilla hiipparoi siilejä!

kuntit

nyt on allekirjoittanut lupautunut virkaan jossa ennole koskaan ollut

200.webp

mutta ehkä tästäkin selvitään

Back
Ylös Bottom