Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmisen tuntia meni kypärä päässä.

Useamman kerran tuoksui tuomi ja vastakaadettu heinä.

Myös tämän suven ensimmäiset valkoiset mikrosortsit havaittu.

Ja luojan kiitos ei Sylvin päällä.

375x500.100411.jpg

Synteettinen ja meripihkainen as fuck. Pieni puhtaus mukana, joka kiva. Pieni puu mukana, joka kiva. Silti minulle liian synteettinen, liian mausteinen, liian lämmin.

375x500.6697.jpg

Tämä oli kivempi kuin muistin. Jotenkin vähän ärsyttävä, mutta silti säyseän puhtoinen ja pidettävä.
En saa selvää, mikä minua ärsyttää tuolla taustalla. Se amber, taas kerran? Vai valkeat kukat?
Jotain hyvin viileää ja seesteistä ja silti jokin riitasointu siellä taustalla härkkimässä.

Bitter Peach on edelleen testaamatta, eikä tänäänkään päässyt, kun ei ollut.

Töistä ja työmatkailusta.

• Tällä viikolla ma-la aamuyö
  • Ensi viikolla ma-la aamuyö
  • Seuraavalla ke-pe
  • Juhannusviikolla omilla reissuilla muuten paitsi ke
  • Seuraavalla viikolla ma-pe

Töistä ja työmatkailusta.

• Tällä viikolla ma-la aamuyö
  • Ensi viikolla ma-la aamuyö
  • Seuraavalla ke-pe
  • Juhannusviikolla omilla reissuilla muuten paitsi ke
  • Seuraavalla viikolla ma-pe
Onko tuo ihmisarvoista elämää? Rahallinen korvaus lienee luokkaa kohtuullinen, mutta korvaako se riittävästi.

Onkohan sitä alottanut kypsällä iällä jonkun hemmetin hampaiden purennan öisin kun oon nyt viikon ihmetellyt kun toinen leukaperä kipee etenkin haukotellessa, ei muuten oikeen huomannut, mutta eilen illalla 100% fine, tänä aamuna ihan jumissa purukalusto ja purenta "tuntuu odolta". Melkeen tuntuu paremmalta ristipurenta, eli alahampaat etuhampaiden eteen. Ainut muuttuja tässä ajassa oli siis nukuttu yö eli syyllinen löytynee sieltä. On kai näitkin jossain hierottu mutta äh.... miksi joka aamu tuntuu siltä että bingo koneesta napataan random vaiva, onko viikatemies sitten se kun pääsee huutamaan vihdoinkin itse Bingon!

Back
Ylös Bottom