Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rattopojissa on selkeä työnjako, juominen on minun heiniä ja tinaaminen Hiitin. Asiakkaiden tyytyväisenä pitäminen kuuluu molempien toimenkuvaan.
Juotetaanko tässä metallia vai Hiitsiikkeriä?
Tai kuinka ristikirkko pisti hengiltä miljoona naista noitina.
Plus ihmiset vaan tykkää kun saavat porukalla huutaa ja paheksua. Se tuntuu hyvältä ja voimakkaalta.
Olihan se. En muista oliko Sinuhesta vai oliko muuten vain Waltarin kynästä, mutta kuitenkin.Eikös tästä asiasta ollut Offarilla esillä pätevä lainaus kirjasta "Sinuhe Egyptiläinen"?
![]()
Pohjois-Korean Kim kihisee raivosta: Sotalaivan esittely epäonnistui täysin
Pohjois-Korean laivaston uuden sota-aluksen vesillelasku epäonnistui.www.iltalehti.fi
Suuri johtaja on hyvin hyvin vihainen.
Seremoniaa seuraamassa ollut Kim oli onnettomuudesta raivoissaan. Hän julisti tapauksen olleen ”täydellisen huolimattomuuden aiheuttama rikos”, jota ”ei voi sietää”, Kim jyrisi KCNA:n mukaan.
– Vastuuttomat käsitellään puolueen keskuskomitean täysistunnossa, joka kutsutaan koolle ensi kuussa, Kim sanoo.
Jos vastuuttomat käsitellään puoluekokouksessa, niin mitähän vastuullisille käy?Just olin kirjottamas samasta asiasta...
Mitenköhän tossa kenraali tai projektipäällikkö tai suuren johtajan työntekijä mikälie kun menee työpäivän jälkeen himaan ja puoliso kysyy että "Miten meni työpäivä.."
"Noo, siinä se. Oon ajatellu jos ottaisit lapset ja menisitte mummulaan. Ja sieltä vaikka loikkaisitte etelän puolelle."
Jos vastuuttomat käsitellään puoluekokouksessa, niin mitähän vastuullisille käy?
Sama täällä. On kyllä ollu melko perseestä tämä viikko!Vähän meinaa oma kone piiputtaa. Onneksi on se kuuluisa "kohta helpottaa" edessä jo parin yön päästä.