Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ehkä kuulu tähän ketjuun eikä ole tarkoitus väheksyä naisvihaa käsitteenä eikä kokemuksena, mutta toi koulupuukotus on saanut tietyn feministiporukan taas kiljumaan naisvihaa ja ironisesti miten miehet pitäis tappaa yms.

Jos jonkun sekopään teon paino vedetään koko viiteryhmän ylle, niin olikohan Adolfin aikana liikehdintää miten kaikki maailman miehet tappaa juutalaisia tai Breivikin aikana kaikki miehet haluaa tappaa poliittisista syistä toisinajattelijoita.

Threadsikin mennyt ihan pilalle kun ennen oli hyvää fiilistä ja kirskikkakeskiviikkoa ja nyt vaan oksennellaan pahaa oloa muiden riesaksi kuin noroa konsanaan.

Yksinkertaistaminen ja hätäiset johtopäätökset ovat ihmisyyden ydin. Helppo huudella puolin ja toisin kärjistettyä juttua ja värittää sitä vielä isolla pensselillä. Henkilö, joka asiallisesti puhuu tosiallisesta naisten asemasta tuskin aidosti esittää ratkaisuna "tappaa kaikki miehet". Jotenkin ihan absurdi jo ajatuksena.

Suuri johtaja on hyvin hyvin vihainen.

Just olin kirjottamas samasta asiasta...
Seremoniaa seuraamassa ollut Kim oli onnettomuudesta raivoissaan. Hän julisti tapauksen olleen ”täydellisen huolimattomuuden aiheuttama rikos”, jota ”ei voi sietää”, Kim jyrisi KCNA:n mukaan.

– Vastuuttomat käsitellään puolueen keskuskomitean täysistunnossa, joka kutsutaan koolle ensi kuussa, Kim sanoo.

Mitenköhän tossa kenraali tai projektipäällikkö tai suuren johtajan työntekijä mikälie kun menee työpäivän jälkeen himaan ja puoliso kysyy että "Miten meni työpäivä.." :LOL:

"Noo, siinä se. Oon ajatellu jos ottaisit lapset ja menisitte mummulaan. Ja sieltä vaikka loikkaisitte etelän puolelle."

Just olin kirjottamas samasta asiasta...

Mitenköhän tossa kenraali tai projektipäällikkö tai suuren johtajan työntekijä mikälie kun menee työpäivän jälkeen himaan ja puoliso kysyy että "Miten meni työpäivä.." :LOL:

"Noo, siinä se. Oon ajatellu jos ottaisit lapset ja menisitte mummulaan. Ja sieltä vaikka loikkaisitte etelän puolelle."
Jos vastuuttomat käsitellään puoluekokouksessa, niin mitähän vastuullisille käy?

Jos vastuuttomat käsitellään puoluekokouksessa, niin mitähän vastuullisille käy?

978.jpg

Back
Ylös Bottom