Siitä en osaa sanoa, mutta kyllä seisokissa eron huomasi kun alkoi veri paremmin kiertämäänLähteekö kiukkusempi kuti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä en osaa sanoa, mutta kyllä seisokissa eron huomasi kun alkoi veri paremmin kiertämäänLähteekö kiukkusempi kuti
Suosituksia?
Novo Nordista olen tankkaillut.Suosituksia?
O.Joko päivän työt on tehny???
Riihimäen rautaa ja saksalaista optiikkaa. Tai alat kalastamaan, siihen uppoaa kätevästi kaikki ylimääräinen.Mitähän noilla tämän kevään osinkorahoilla.
Suosituksia?
Jep, kylmiltään lopetus lienee ainoa toimiva. Yritän pitää mielessä/toivoa yllä, että kuukauden jälkeen helpottaa. Reilu viikko enää siihen pisteeseen. Mulla myös unet vähän kärsineet ja aineenvaihdunta hidastunut. Mutta ei kovin paha juttu, kyllä nuo kestää. Hienoa, että olet onnistunut lopettamaan!+20 vuotta röökiä. Noin aski päivässä Aloitin 12 vuotiaana. Vajaa 7 vuotta sitten lopetin. Yritin lääkkeitä, purkkaa ym, mutta eihän se nikotiinikoukku niillä muuksi muutu. Ainut toimiva keino oli lopettaa kylmiltään. Kuukauden verran melkoista kärvistelyä. Siitä se sitten alkoi helpottaa. Toki kun se vuosia oli tapa ollut, niin tietyt tilanteet olivat vaikeita. Mitään alakuloa ei tullut. Yöunet oli huonoja alkuun ja maha ei oikein toiminut kunnolla ja sellaista hermostuneisuutta. Paino ei juurikaan noussut kun tietoisesti katsoin mitää suuhuni laitoin. Vielä nykyäänkin tulee hetkiä kun alkaa tehdä mieli tupakkaa. Harvemmin tosin onneksi. Noista nikotiinipusseista ei minulla kokemusta ole. Nuuskaa joskus kokeilin kun sitä vielä suomesta sai. Rööki oli minun juttu. Tsemppiä lopettamiseen. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Sinnikkäästi vaan![]()
Kissalle ei taida kelvata, niin joutunet itse syömään korvapuustit.Kamalaa, kuinka pakastimessa olevat korvapuustit huutavat koko ajan haluavansa tulla syödyiksi![]()
Kuume ja nivelkivut lusittu, enää tarvitsee keuhkot saada toimintakuntoon. Koiran kusetusta kykeni kilometrin verran, ennenkuin alkoi tuntumaan tukalalta keuhkoissa/putkessa. Loppupäivä siis lepoa. Onneksi nämä viirusten aiheuttamat taudit tuntuu menevän yhtä nopeasti kuin tulevat.
Sitähän se elämä on syntymästä asti, yhtä jälkitautia.Jälkitaudit vasta tulossa...
mistähän sitä sais
Jäbä toivoi 2-4 vuoden linnareissua. Toivottavasti laitetaan vankimielisairaalaan vähintään pariksi vuosikymmeneksi.![]()
Koulupuukotuksen uhrit alle 15-vuotiaita, poliisi olettaa epäillyn kirjoittaneen manifestin
Poliisi on ottanut alaikäisen pojan kiinni epäiltynä kolmesta murhan yrityksestä Vähäjärven koululla Pirkkalassa.www.is.fi
Tekstiviestillä?mistähän sitä sais