Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitähän noilla tämän kevään osinkorahoilla.
Suosituksia?
Riihimäen rautaa ja saksalaista optiikkaa. Tai alat kalastamaan, siihen uppoaa kätevästi kaikki ylimääräinen.
Rahan säästö ja haaliminen riippakulli-ikää ajatellen on typerää hommaa, varsinkin jos jälkikasvua ei ole.

+20 vuotta röökiä. Noin aski päivässä Aloitin 12 vuotiaana. Vajaa 7 vuotta sitten lopetin. Yritin lääkkeitä, purkkaa ym, mutta eihän se nikotiinikoukku niillä muuksi muutu. Ainut toimiva keino oli lopettaa kylmiltään. Kuukauden verran melkoista kärvistelyä. Siitä se sitten alkoi helpottaa. Toki kun se vuosia oli tapa ollut, niin tietyt tilanteet olivat vaikeita. Mitään alakuloa ei tullut. Yöunet oli huonoja alkuun ja maha ei oikein toiminut kunnolla ja sellaista hermostuneisuutta. Paino ei juurikaan noussut kun tietoisesti katsoin mitää suuhuni laitoin. Vielä nykyäänkin tulee hetkiä kun alkaa tehdä mieli tupakkaa. Harvemmin tosin onneksi. Noista nikotiinipusseista ei minulla kokemusta ole. Nuuskaa joskus kokeilin kun sitä vielä suomesta sai. Rööki oli minun juttu. Tsemppiä lopettamiseen. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Sinnikkäästi vaan👍
Jep, kylmiltään lopetus lienee ainoa toimiva. Yritän pitää mielessä/toivoa yllä, että kuukauden jälkeen helpottaa. Reilu viikko enää siihen pisteeseen. Mulla myös unet vähän kärsineet ja aineenvaihdunta hidastunut. Mutta ei kovin paha juttu, kyllä nuo kestää. Hienoa, että olet onnistunut lopettamaan!

Nuo nikotiinipussit on koukuttavuudeltaan kaikista pahin nikotiinituote, sanoisin. Niitä voi käyttää huomaamattomasti missä vaan ja kulkee mukana joka paikkaan. Ei haise eikä maistu pahalta, joten pussia voi pitää huulessa tilanteessa kuin tilanteessa. Ja kun pitkään oli käyttänyt niin ylähuuli turvonnut sen verran, ettei kukaan minusta varmaan edes huomannut että oli pussi huulessa. Minulla lähti käyttö aivan käsistä kun siirryin normi nuuskasta nikotiinipusseihin, joissa ei siis ole muita myrkkyjä kuin nikotiini. Nuuskassa oli se paha maku joka jäi suuhun, niin ei halunnut koko ajan pitää pussia huulessa.

Kiitos tsempeistä ja jatketaan tällä tiellä. Nyt olen jo niin pitkällä ettei kannata enää missään nimessä luovuttaa.

Kuume ja nivelkivut lusittu, enää tarvitsee keuhkot saada toimintakuntoon. Koiran kusetusta kykeni kilometrin verran, ennenkuin alkoi tuntumaan tukalalta keuhkoissa/putkessa. Loppupäivä siis lepoa. Onneksi nämä viirusten aiheuttamat taudit tuntuu menevän yhtä nopeasti kuin tulevat.

Kuume ja nivelkivut lusittu, enää tarvitsee keuhkot saada toimintakuntoon. Koiran kusetusta kykeni kilometrin verran, ennenkuin alkoi tuntumaan tukalalta keuhkoissa/putkessa. Loppupäivä siis lepoa. Onneksi nämä viirusten aiheuttamat taudit tuntuu menevän yhtä nopeasti kuin tulevat.

Jälkitaudit vasta tulossa...

Back
Ylös Bottom