Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juurikin mandatumin geelitukkien kanssa pistettiin puolentoistasataa harrasteyksikköä lihoiksi. Valitettavasti siitä ei yhtään päädy minulle.

Olisi pitänyt kysyä mielipidettä tilanteeseen.

Edelleen olen sitä mieltä, että tulevat myynnit oikeuttavat pitämisen. Ja kaikilla ei aina arvo tipu osingon verran. Ja vaikka tippuisikin niin puoleen päivään mennessä on jo palautunut osittain.

20250509_152436.webp

#hehe

Tänään vielä avantosaunaan viimeisen kerran tälle keväälle, vaikka ei sitä enää avannoksi voi sanoa. Vesikin varmasti jo lämmintä.

Tykästyin tänä talvena tuosta avantouinnista sen verran, että pitää aloittaa kausi paljon aiemmin.

Nice. Tuli edellinen turnaus katottua. Harmi kun ne meni Nattosumon bännimään tubesta, nyt ei näy ku NHK:lta ja ne uppii päivän matsit välillä kolmen päivän viiveellä.
Joskus sen videoita löyty Rumblesta, taitaa olla bännitty nyt sieltäkin, twitchissä pyörii yleensä joku livestriimi ja niiden uusinnat. Viime turnaiuksesta löyty koosteita mm otsikoituna tyyliin huvipuistoajelu osakassa 9/15.

Nattosumo oli varmaan joku pohjoismaalainen hemmo, jossain vuosien takaisessa viiteossa toivotteli naapurimaalle, Norjalle, hyvää itsenäisyyspäivää.

jumpattu on, voimaa ei ole, suihkuteltu on

seuraavaksi ruokailu ja tukan kuivumisen otottelu ja sitten polkupyöräily tuotteen ääreen

Se tunne, kun meinaat laittaa kaverille Canvalla tehdyn CV:n kommentille, koska hänkin laittoi omansa vähän aikaa sitten ja juuri ennen lähetä-napin painamista järkytyt, kun huomaat, että se kaveri on niihin aikoihin ollut ala-asteella, kun minä tein alanvaihdoksen ja lähdin aikuisopiskelemaan toista tutkintoa.

Tämä kaveri on 16 vuotta nuorempi eli syntymävuonnaan olin opiskelija jo, ja kyllä minä sen niin kuin teoreettisesti tiedän, mutta sitä ei vain muista arjessa muuta kuin tällaisina yksittäisinä havahduksina, kun itse shokeeraantuu jostakin, että tuosta ja tuosta on muuten aikaa.

Back
Ylös Bottom