Joo, olen ostanut erikseen reaaliaikaisen datan. Ilmaisversiossa tulee varttitunnin myöhässä.Onko noi kynttiläjutut reaaliaikaisia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, olen ostanut erikseen reaaliaikaisen datan. Ilmaisversiossa tulee varttitunnin myöhässä.Onko noi kynttiläjutut reaaliaikaisia?
Ite en tota harrasta mutta oon kattonut ihan mielenkiinnosta tubesta Clay Traderin videoita aiheesta. Kätevä keino ansaita elanto jos osaa.Joo, olen ostanut erikseen reaaliaikaisen datan. Ilmaisversiossa tulee varttitunnin myöhässä.
Nice. Tuli edellinen turnaus katottua. Harmi kun ne meni Nattosumon bännimään tubesta, nyt ei näy ku NHK:lta ja ne uppii päivän matsit välillä kolmen päivän viiveellä.Muistaahan kaikki että sunnuntaina aletaan painimaan?
Joskus sen videoita löyty Rumblesta, taitaa olla bännitty nyt sieltäkin, twitchissä pyörii yleensä joku livestriimi ja niiden uusinnat. Viime turnaiuksesta löyty koosteita mm otsikoituna tyyliin huvipuistoajelu osakassa 9/15.Nice. Tuli edellinen turnaus katottua. Harmi kun ne meni Nattosumon bännimään tubesta, nyt ei näy ku NHK:lta ja ne uppii päivän matsit välillä kolmen päivän viiveellä.
"Hikistä on humppa mutta tuurikin käy
(Niin, käy, tuuri sulla käy)
Kun soittajat nuottinsa nippuun lyö
Niin edessä on ihana ja maukas yö"
Vexi&Irwin
"Kuus pyttyy, tytöt syttyy"ei lähteny
Takaisin, alkaa just Poliisiopisto 2.Palaa ja on. En tarjoa. Nyt ulos kävelylle.