Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota ei sai edes Irma jumiin.
No on se harmaata elämää, uskottava se on. Tai sitten se ääsjoen vesijohtovesi pitäisi tosiaankin tutkia, että mitä kemikaaleja sieltä oikein löytyy.Noo, kun on semmosilla ajanu...ööö...15 vuotta? niin se nyt on sitä töihin ajoa mitä viimiset 15 vuotta..
harmaata elämää,
Tuli Mieleen. Minullahan pitäisi olla pikkupoikana itse katajasta tehty jousipyssy jossain mökillä liiterissä, vintillä tms. varmassa tallessa. Nuolia myös (itse tehtyjä ja ostettuja). Tosin tuolla kombolla tarkkuus ei yllä Kaken tasolle. Ehkä 10 metristä Sylvin Cock17 tasolle.
Osta semmoinen Sisun säiliöauto. Voi sitten käydä syksyllä luistelukentän jäädyttämässä.PV:n huutokaupassa
En ole tällä kertaa menossa paikalle, koska XA-vaunuja ei vieläkään ole tarjolla.Osta semmoinen Sisun säiliöauto. Voi sitten käydä syksyllä luistelukentän jäädyttämässä.
Saikulla on vaan itsellä aina se paha että on tunne ettei voi edes kaupassa käydä, ja nyt kun vasen olkapää on pääperkele, niin aivan hyvin voisin käydä oikeakätisenä heittämässä frisbeetä mutta kauhea syyllisyys iskee jo ajatuksesta. Varmaan parempi vain 10pv bunkkeroitua kotiin ja saada joku märkivä makuuhaava.
Pyöräillessä palelsi kasvoja. Vähän luntakin leijailee.
MISSÄ ON KESÄ?
Ei se piikki mitenkään välttämättä kipua tee seuraavaksi yöksi. Mahdollisesti jopa merkittävästi vähentää kipuja. Liikkumattomasta räpylästä tullut joskus jopa liikkuva.Dodii, nyt ollaan 10pv hulilomalla käden/käsien kanssa, vihdoinkin. Tai siis ei sairasloma näitä mystisesti fixaa, mutta nykyinen työnkuva ei millään tapaa edistä parantumista. Tätä kyseenalaistin jo 3 viikkoa sitten hoitsun ja fyssarin kierroksella. Lääkäri totes heti että paita pois ni hän tuikkaa kortisonia. Sanoin notta jos ekaa kertaa otan kortisonia niin se laitetaan kyllä radiologin toimesta ultraten sinne "oikeaan paikkaan" eikä vaan randomisti olkavarteen. Huomenna pääsee sitten tuohon "operaatioon". Emäntä ehtinyt jo pelotella että on hemmetin kivuliasta, ja seuraava yö vasta kivuliasta onkin... Vuosia näiden käsien kanssa (isot nivelet) tuskailtu niin pisti myös lähetteen labroihin missä poissuljetaan parhaan mukaan reumaa yms.
Muoks : aijoo se vähän huoletti kun lekuri sanoi että kutsutaan työkuntokokous HR, esimiehen ja hänen kanssa, koska 3 vuotta aiemmin kun olin samassa työtehtävässä pitkään, niin olin pois myös töistä tennis/golfkyynärpäiden takia useammin kuin kerran. Kahdessa muussa työtehtävässä 0 kertaa. Tämä on aina riski rajata itseltään mitään pois töiden kannalta, enkä mitään ehdotonta "en tee päivääkään tota" hommaa haluakkaan, kunhan nämä "tuuraat Jorman sairasloman" jutut ei aina venyisi vuoden pesteiksi.
Saikulla on vaan itsellä aina se paha että on tunne ettei voi edes kaupassa käydä, ja nyt kun vasen olkapää on pääperkele, niin aivan hyvin voisin käydä oikeakätisenä heittämässä frisbeetä mutta kauhea syyllisyys iskee jo ajatuksesta. Varmaan parempi vain 10pv bunkkeroitua kotiin ja saada joku märkivä makuuhaava.