Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@maltsu
Mikä homma tää on?

Tjaa, taitaa asuntomarkkina olla aika hyytyny vieläkin. Jotain hitas sekoilua ollu noiden kanssa, kaupungin rakentamia eli onko pelkona, että kohta kaupunki allokoi samaan taloon hieman mamuja vuokralaisiksi naapuriin?
Noin muutoin Eastside (wrong side) kuitenkin ja kalliita(?).
Valttina juna-aseman läheisyys, vaikka puoli kilometriähän sinne on ja google löytää ei niin kivoja uutisia sieltä, jätän vain kuvan asemalta 👌:
IMG_0709.webp

Kaikesta tästäkin huolimatta, hieman yllättävää että noin huonosti menneet kaupaksi.

Koskenlaskija-hirviburgeri oli varsin suun mukainen eväs. Sitten takaisin röihin, jos ja kun vuoden klapihommat ovat valmiit iltapäiväkahviin mennässä niin palkitsen itseni kahvin kylkeen avecilla.

Minä katson juutubea, tänään ei enää ole tullut ensimmäistäkän mainosta!

Minulla on aavistus mistä saattaa johtua?

googgeli home haluaa sijaintitiedon käyttöönotossa, jonka sallin eilen valinnalla "salli kerran"

nyt kun tuote on ollut sammuksissa ja kännistynyt uudellen niin onko sijainti hukassa eikä mainoksia osata soittaa kun ei ole sijainnista tietoa

olisikoha näin? aivan sama, nyt on taas juutuben katselu yhtä juhlaa kun ei tule niitä mainoksia joita omenatvssä tuli pahimmillaan minuutin välein!

En tajua miten voi syödä vaan yhden burgerin. Oma pää sanoo, että kolme olis hyvä mutta kuus olis täydellinen. Pitäs alkaa tekemään jotain ruokahaasteita varmaan.
Minun burgereissa on pihvi n 200g ja hirven jauhelihasta, joka on paljon tuhdimpaa tavaraa kuin höttöinen nauta.
Kaksi pystyisin syömään itsekin helposti ja nälkäisenä kolmaskin menisi, mutta kuusi vaatisi jo oikeasti isoruokaisen miehen. Olen kerran eläessäni syönyt kilon pihvin ja olin 6-7 h sen syömisen jälkeen taas nälkäinen, mutta tuo oli yli 20 vuotta ja 20 kg lihaksikkaampana.

Aurinko paistellut, niin on saanut X27 Fiskars ulkoilla muutaman kuution verran. Saa kieltämättä ihan ajatuksen kanssa sovittaa tuommoiseen halkaisijaltaan +40cm kuusipölliin, vaikka ei ole ku klapimittaista tavaraa, mutta ei ole vielä jäänyt halkaisematta. Vielä ois joku 5 kuutiota askareen paskaretta, mutta jatkukoon päivänä toisena. Mukavaa vaihtelua salitouhuille tuo puiden kanssa puljaaminen.

Minun burgereissa on pihvi n 200g ja hirven jauhelihasta, joka on paljon tuhdimpaa tavaraa kuin höttöinen nauta.
Kaksi pystyisin syömään itsekin helposti ja nälkäisenä kolmaskin menisi, mutta kuusi vaatisi jo oikeasti isoruokaisen miehen. Olen kerran eläessäni syönyt kilon pihvin ja olin 6-7 h sen syömisen jälkeen taas nälkäinen, mutta tuo oli yli 20 vuotta ja 20 kg lihaksikkaampana.
Isoin mitä ite oon syöny on varmaan Pancho Villassa se hamppari kymmenellä pihvillä 🤔 toki se oli vaan naudan höttöä, mutta kuitenkin yli kilo lihaa. Pihvin syöminen on jotenkin eri asia, joutuu pureskelemaan ja se täyttää erilailla kuin jauheliha.

E: 1,8kiloa lihaa 😅 piti tarkistaa.

Back
Ylös Bottom